Skift en Keeper til en Beater?
(31-07-2015, 11:37 AM)T79 Skrev: -Beholder i de andre ure, for i ved følelsen af ”nyt ur” går over?
-Eller skyder i dem bare af; det er jo trods alt bare en ting; der kan anskaffes igen?

"Nyt ur fornemmelsen" går altid over - i hvert fald for mig og jeg har et fuldstændig afslappet forhold til frasalg - det er jo bare ure Icon_e_surprised Icon_blink
Hvis det ikke spiller for dig på nuværende tidspunkt, så sælg det....
Svar
(31-07-2015, 02:29 PM)D.Sandberg Skrev: Jeg trutter jo konstant i Vitorinox Inox hornet til en beater.

Fandme også en cool quartz beater Icon_Up
Svar
Køb en ridset sub du ikke er så øm om. Hvis den skal have gmt er Explorer II et bud.
Svar
(31-07-2015, 07:17 PM)T79 Skrev: Om Rolex GMT er den perfekte beater? Ikke for mig; men kanske, at jeg er for sart? Men det er ikke uret jeg har på, mens jeg bygger sandslotte på stranden med ungerne, drøner rundt i svømmehallen og vandrutsjebane, havearbejdet, kælker, surfer mv. Er klar over, at Rolex leverer høj kvalitet, men i førnævnte situationer og deslige kan jeg godt være lidt øm over for det. Her ville jeg foretrække en beater, hvor jeg ikke tænker over om, der kommer et par ridser. Måske jeg ville have det anderledes med en sub?

Det har jeg. Efter at have fået et 16610 mindes jeg ikke tidligere at have haft et "finere" ur, som jeg har et så afslappet forhold til. Og jeg bruger det til ALT Icon_party
Svar
(31-07-2015, 07:23 PM)Kristofferj Skrev: Køb en ridset sub du ikke er så øm om. Hvis den skal have gmt er Explorer II et bud.

Godt bud Icon_smil
Svar
Jeg tilslutter mig. Brug GMTen som beater!
Svar
(31-07-2015, 07:23 PM)Kristofferj Skrev: Køb en ridset sub du ikke er så øm om. Hvis den skal have gmt er Explorer II et bud.

Har faktisk overvejet en Explorer II, så godt bud;-) i så tilfælde ville jeg gå efter en godt brugt 40 mm med hvid skive;-)

//M
Svar
Hvid skive og patinerede markeringer. Det er meget højt på min "to do" liste.

İmage
Svar
Jeg har det som Kim: Det er bare ure Icon_blink Har du lyst til noget andet, så sælg dit Rolex. Det kan jo købes igen, om du skulle fortryde. Det er nogle gange sjovt at prøve forskellige ure af, og da ikke alle har pengetræer i haven at ryste til nykøb, må der jo også nogle gange noget ud. God jagt Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Hvis du har flere ure hvorfor så ikke skille sig sf med din gmt og bruge nogle af den sammen med dit nomos? Evt. Få fat i et skx009 som beater som erstatning for gmt'eren?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)