04-04-2013, 06:35 PM
Jeg havde egentlig ingen planer om at købe ure i år, men så fandt jeg et ur i Paris som jeg ikke kunne stå for.
Et af mine ure bliver nu solgt for at denne kan komme til.
Penge blev overført tirsdag denne uge og dagen efter fik jeg besked om at uret var sendt. Track and trace sagde at jeg allerede ville modtage uret med fedex idag.
Spændt var jeg da pakken kom:

Er alt med eller er det bare tape og papir ?

Nu kommer der da lidt frem som ligner det jeg har bestilt, men stadig intet ur:

Så dukkede uret op - nu kan det ikke gå helt galt :

Men der er mere med. Papir, boks, tilbehør og service bevis fra Rolex i Paris fra 2011 :

Lidt billeder af uret Rolex SD 16660 med mat skive, som er solgt i 1985, men sikkert produceret slut 1983:

og Så på med lænken og på armen. Bemærk lunetten som næsten giver et blåt udtryk. Ret flot synes jeg
Et af mine ure bliver nu solgt for at denne kan komme til.
Penge blev overført tirsdag denne uge og dagen efter fik jeg besked om at uret var sendt. Track and trace sagde at jeg allerede ville modtage uret med fedex idag.
Spændt var jeg da pakken kom:

Er alt med eller er det bare tape og papir ?

Nu kommer der da lidt frem som ligner det jeg har bestilt, men stadig intet ur:

Så dukkede uret op - nu kan det ikke gå helt galt :

Men der er mere med. Papir, boks, tilbehør og service bevis fra Rolex i Paris fra 2011 :

Lidt billeder af uret Rolex SD 16660 med mat skive, som er solgt i 1985, men sikkert produceret slut 1983:

og Så på med lænken og på armen. Bemærk lunetten som næsten giver et blåt udtryk. Ret flot synes jeg
vh Hans Henrik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)