Start servicepriser hos Klarlund på diverse modeller
#1
Efter polimik snak om priser på service af Rolexure, (især ved Klalund), ville jeg lige høre om priserne som er med almindelige få sliddele.

Det ser ud til at priserne er sat ned på service af vintage modeller og man er gået bort fra bare at tage priser for service af dem, som fabrikken gør.

Man får altid en præcis pris inden start, men dette er udgangspriser.

Her er de:

1. Rolex Deepsea – service fra 5150,-
2. Rolex Sub – service fra 5150,-
3. Rolex datejust– service fra 4850,-
Max 15 årige ure

---------------------------------------------------------

4.  Vintage datejust – service fra 5975,-
Svar
#2
Kan du ikke uddybe nærmere, hvorfra du har fået disse priser oplyst - ellers er det jo blot "debat-indspark" ! Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
Hej Peter

Det er fra Jacob på serviceværkstedet hos Klarlund og der er nogle almindelige sliddele med i prisen.

Men er uret meget slidt i mange dele hvis man skipper service i over 10 + år, så fanger bordet.
Svar
#4
(29-07-2015, 10:02 AM)stenstrupigen Skrev: Hej Peter

Det er fra Jacob på serviceværkstedet hos Klarlund og der er nogle almindelige sliddele med i prisen.

Men er uret meget slidt i mange dele hvis man skipper service i over 10 + år, så fanger bordet.


Ah, OK  Icon_Up

Og ja, jeg tror du har ret i, at man nok skal indstille sig på, at der er risiko for, at der påløber udgifter til dele, hvis man venter 10+ år med service.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
De skulle måske kommunikere disse priser bedre ud til deres egne ansatte, da flere jeg kender for nylig har fået noget helt andet oplyst Icon_head
Svar
#6
Havde priser på service ikke engang noget med tidsforbruget at gøre?
Det ser ikke ud til at være tilfældet længere?
/
Kristen
Svar
#7
Er polering så inkluderet?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#8
(29-07-2015, 01:11 PM)khbk Skrev: Havde priser på service ikke engang noget med tidsforbruget at gøre?
Det ser ikke ud til at være tilfældet længere?
/
Kristen
Absolutely right :up: men det er vist lang tid siden at det var tilfældet.

I mange brancher er der faste priser på service eftersyn og generelle reparationer.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#9
En polering er inkluderet i service. Og jeg vil tro at det som altid ikke koster mindre hvis du fravælger polering.
Svar
#10
Takker. Jeg synes lige jeg havde set at det kostede ca. 10k at få serviceret en Deepsea bl.a fordi den skulle sendes til CH.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)