Svar: 260
Tråde: 30
Modtaget Likes: 71 i 44 svar
Givet Likes: 63
(19-07-2015, 11:27 PM)Joepete Skrev: . Brian Holm så ud til at bære en Rolex af en art (Milgauss måske?), da han pænt satte sig til at samtale med en af sine ryttere på dennes værelse.
Mener at have læst, at han har fået det Milgauss af Mark Cavendish, som gave.
Allan
Never argue with an idiot.
They will only bring you down to their level and beat you with experience
•
Svar: 755
Tråde: 47
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Det er millgaus. Snakkede med ham den anden dag, der havde han det må.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Sepp Blatter med PP Worldtimer (ref. 5110J)
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Korruption er velbetalt
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
(13-06-2015, 01:20 PM)TioMalo Skrev: "Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk! Jeg ville som kreditor ikke have ladet det gå forbi mit syn. Jeg har nemlig også en forkærlighed til individual- og universalforfølgning (groft sagt, insolvensret og andre emner i relation hertil)."
Nu er der ikke nogen som løber efter hverken debitorer eller kreditorer og vrider deres arm for at se hvilken klokke de har på håndledet. Og gældsfængsel er også afskaffet.
Naturligvis ejer han ikke de dyre ting han går med og bruger. Der er et hav af venner og kammerater som kan vise kvitteringer på deres navn på hvis den slags skulle blive et issue....
Nogen gang bliver jeg forbløffet af juristernes syn (eller mangel af samme) for real life.....
Cheers - John
Det er et gammelt indlæg, at gøre sig klog på, især uden indsigt for det område, John. ;-) Dog kan jeg anbefale et smut forbi fogedretten i Indre By, da det kan skabe en større forståelse for det område. Det er langt fra uhørt, at der foretages udlæg i depositummet, som kan variere vidt i størrelse, i lejligheder til leje og andre aktiver, heriblandt smykker, interiør, mv. Herudover haves reglerne om omstødelse i Konkursloven, hvor der i gennem tidens løb er omstødt dispositioner til en grad, at det tenderer til det grinagtige. Det skal i øvrigt tilføjes, at man som modtager af kontanthjælp ikke må besidde aktiver over en vis værdi. Hvis du eksempelvis ejer et AP til +150.000 kr., skal det realiseres først - inden du anses for egnet til at modtage støtte. Bevismæssigt er det vanskeligt dog er det sådan landet ligger i vores tid. :-)
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Sidst jeg så den all time mest solbrændt dansk tennis spiller,
Gik han med et sort RM.
Uanset hvad man mener om ham,
Så tror jeg ikke man skal regne med at se ham sidde i kassen i netto,
(Ikke at der på nogen måde er noget galt med det job) det sørge netværket for.
Her på vestkysten har der ikke været De store spot pt,
Ud over en ældre Breitling chronograf og de oblitoriske Sport Rolex.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(23-07-2015, 10:06 AM)Faurschou Skrev: (13-06-2015, 01:20 PM)TioMalo Skrev: "Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk! Jeg ville som kreditor ikke have ladet det gå forbi mit syn. Jeg har nemlig også en forkærlighed til individual- og universalforfølgning (groft sagt, insolvensret og andre emner i relation hertil)."
Nu er der ikke nogen som løber efter hverken debitorer eller kreditorer og vrider deres arm for at se hvilken klokke de har på håndledet. Og gældsfængsel er også afskaffet.
Naturligvis ejer han ikke de dyre ting han går med og bruger. Der er et hav af venner og kammerater som kan vise kvitteringer på deres navn på hvis den slags skulle blive et issue....
Nogen gang bliver jeg forbløffet af juristernes syn (eller mangel af samme) for real life.....
Cheers - John
Det er et gammelt indlæg, at gøre sig klog på, især uden indsigt for det område, John. ;-) Dog kan jeg anbefale et smut forbi fogedretten i Indre By, da det kan skabe en større forståelse for det område. Det er langt fra uhørt, at der foretages udlæg i depositummet, som kan variere vidt i størrelse, i lejligheder til leje og andre aktiver, heriblandt smykker, interiør, mv. Herudover haves reglerne om omstødelse i Konkursloven, hvor der i gennem tidens løb er omstødt dispositioner til en grad, at det tenderer til det grinagtige. Det skal i øvrigt tilføjes, at man som modtager af kontanthjælp ikke må besidde aktiver over en vis værdi. Hvis du eksempelvis ejer et AP til +150.000 kr., skal det realiseres først - inden du anses for egnet til at modtage støtte. Bevismæssigt er det vanskeligt dog er det sådan landet ligger i vores tid. :-)
Nu ved du ikke, med gode grunde, hvor meget jeg har indsigt til fogedretten og procedurerne omkring denne.
Generelt ja, snøren bliver kortere og alle forvaltningsregler strammes pt. til bristepunktet. Pant i fattigrøvens lejedepositum (sic!)
Det var nu alligevel ikke pointet i hvad jeg skrev. Derimod at - i hvert fald indtil videre - har også subsistensløse ret til at låne diverse genstande. Også dem som går under betegnelsen "luksusvarer". La´ den så være et lækkert AP på armen eller en ny Range Rover...
Men denne ret har nu altid været hård at sluge for kreditorernes jurister...
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Svar: 1,167
Tråde: 43
Modtaget Likes: 1,243 i 350 svar
Givet Likes: 2,218
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Han er også glad for omega. I mange sæsoner af top gear har han haft en PO på :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Tiff køre den bedste stil inden for ure i engelske bil programmer,
Med hans AS JLC chronograf if you ask me.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
|