Destro G/G Datejust
Hvad kan kendere sige ang. værdien og sjældenheden af uret ?

http://www.vintagewatches.dk/rolex-datejust-pv-53872.html

Mvh. John
[url=http://www.vintagewatches.dk/rolex-datejust-pv-53872.html][/url]
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Er ikke kender John men det er set før at ure er dukket op som givet vis er lavet på specialbestilling hos Rolex via mere end alm forbindelser.
Værdien på denne er hvad en samler vil betale. Uret er nok tæt på at være en ener.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Takker, Klaus Icon_Up

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Googler man disse lefthanded Datejusts kommer der flere op. Måske kan kunne bestille en destro udgave en gang.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Skal man ikke være ekstremt nørdet for at købe det? Det er et unikum, men lænken er totalt smadret; der mangler cyclop på et glas, der har set bedre dage; der er flere ret dybe mærker. Jeg synes sælger er meget ærlig med billederne, men beskrivelsen med 4 af 5 for lænken er da helt hen i vejret. Jeg ville næppe turde gå med det af fare for, at et led knækker.

Selvfølgelig er der er marked for det. Men 180 t kr.?

/Bjørn.
Svar
Det er skuda bare købe et no date ur også få en urmager til at vende skidtet om. Har før set det med en Tudor BB på instagram profilen mrniceart.
Svar
(21-07-2015, 12:56 PM)jacobzimmer Skrev: Det er skuda bare købe et no date ur også få en urmager til at vende skidtet om. Har før set det med en Tudor BB på instagram profilen mrniceart.

Ja og så pyt med at evt. tal og logo står på hovedet, til den pris må man være lidt fleksibel Icon_lol

P.N.
Svar
Gør lige meget når der kun er indekser
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(21-07-2015, 03:01 PM)jacobzimmer Skrev: Gør lige meget når der kun er indekser
İmage

Også med teksten ?

P.N.
Svar
Yes det kan du se :D

Jeg tænker som urmager er det da ikke den største operation ?

If you ain't using it, you abusing it!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)