07-07-2015, 04:38 PM
Blev caliber 3000 ikke erstattet med caliber 3030 i 1999 ?
|
Jeres mening (nu med billeder)
|
|
07-07-2015, 04:38 PM
Blev caliber 3000 ikke erstattet med caliber 3030 i 1999 ?
07-07-2015, 07:45 PM
Rent økonomisk er det nok et godt bytte - men "ur-mæssigt" ville jeg hellere eje dine to nuværende
Mvh Danny
07-07-2015, 07:50 PM
(07-07-2015, 07:45 PM)BadHamster Skrev: Rent økonomisk er det nok et godt bytte - men "ur-mæssigt" ville jeg hellere eje dine to nuværende Stop med at gøre mig i tvivl
If you ain't using it, you abusing it!
07-07-2015, 08:05 PM
Den siger gør det. Ellers må jeg købe dem tilbage ...
If you ain't using it, you abusing it!
07-07-2015, 08:22 PM
(07-07-2015, 07:45 PM)BadHamster Skrev: Rent økonomisk er det nok et godt bytte - men "ur-mæssigt" ville jeg hellere eje dine to nuværende Der ser man bare. Så forskellige er vi, - for dig er det kun den økonomiske gevinst (så stor er den så ikke heller). Jeg ser sagen mere som win-win: Dvs. noget som er har ca. den samme værdi men er meget nemmere at sælge / bytte OG "urmæssigt" mere interessant udbytte Alligevel kan jeg godt forstå de her anti-Rolex manifestationer. Jeg får også kvalme af de her etiketter et Rolex-ur får klistret på i folkelige ammestuehistorier. (Dem kan man bare skide på at sige det pænt - oder was Byt nu, Jacob. Gør det hurtigt. Måske lurer ham med Sub´en hvad vi skriver her og så vil han ikke bytte mere Hilsen John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
07-07-2015, 08:38 PM
Lyder som et godt bytte. Alt det andet kan kun DU vurdere.....
07-07-2015, 08:52 PM
@ Mives: Man skal vel også være på dupperne omkring hvor sådan et ur uden papirer stammer fra ?
Gee... hvis man skulle det, skal man ansatte en sekretær alene for at styre den bekymring... Når du ser bort fra os urtosser, spiller B&P ikke den vild store rolle og ure som har nået (den kristne) konfirmationsalder kommer meget ofte uden noget som helst. Når de runder en kvart århundrede, er papirer en sjældenhed. Og ang. prisforskellen: Som Jacob selv skrev, ca. 27K med B&P, ca. 25K uden. Altså, en realistisk pris i Tyskland f. eks. Jeg fatter ikke at der stadigvæk er folk her som siger at "uret er sat for XXXX kroner på chrono24" og undrer sig hvis nogen fortæller at de kan købes nogle tusinder under den nævnte pris. Hvad varerne sælges for i sidste ende er altid en anden historie. Og altid under det, der kræves i første omgang. Hvorfor har vikingernes efterkommere (?) ikke lært at prutte om prisen og at acceptere det som en normal del af at handle med brugte varer ? @ KimT: Jo, kaliber 3000 blev erstattet af 3030 ca. der ved millennium-skiftet men Rolex solgte begge variationer parallelt og man kan sagtens finde en K-serie (2001) med kal. 3000 i maven. Det har så ingen praktisk betydning pga. at "modelskiftet" betød bare nogle finjusteringer i den gl. kal. 3000 som man brugte i 14060 og Explorer (ofte fejlagtigt kaldt for "Explorer I"). Mvh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
07-07-2015, 08:55 PM
(07-07-2015, 08:22 PM)TioMalo Skrev: Byt nu, Jacob. Gør det hurtigt. Måske lurer ham med Sub´en hvad vi skriver her og så vil han ikke bytte mere Haha, bare rolig. Jeg har fortalt ham værdien af mine ure, plus hvad jeg har givet. Så der er ingen frygt for han følger med.. Ville ALDRIG snyde en uviden person. If you ain't using it, you abusing it!
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|