Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Lars Skrev:Hej berg
Øh... hvorfor laver du ikke en selv, det er da ikke den store kunst, en skruetrækkerklinge med en åbning i midten.
På Bergeon's skruetrækkere kan du godt med tålmodighed og mange klinger til saven, save et spor i klingen på skruetrækkeren og så har du den.
Går skruetrækkerens kant så senere i udu kan du lave en ny.
Mvh Lars
God ide, men jeg skal ikke rode mig uni at skære i metal, det kan kun gå galt! ;)
Skruerne er meget blanke og sikkert også skrøbelige, så vil være sikker på at få noget der passer ordentligt.
Svar: 166
Tråde: 12
Ideen er for så vidt god nok, men gode skruetrækkere har hærdet spids, hvilket gør savning næsten umulig.
Der er således slibning med en sten som mulighed, men så er den ikke hærdet længere og skal hærdes påny.
sidste mulighed er en fil, hvis du har adgang til en nålefil, men det er et værre pillearbejde.
Jeg ville som du selv indikerer nok besøge Klarlund og tale for min syge moster for af den vej at købe en autoriseret skruetrækker.
Mvh ingeniøren
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
•
Svar: 295
Tråde: 11
Som ovenstående - værktøjet er normalt med hærdet spids. Det er ikke lige sådan at gå til uden special værktøj og kræver genhærdning (ofte).
Jeg har ikke tid til at lave en skruetrækker til dig de næste par uger her, så tror Klarlund eller EBay er bedste bud på en skruetrækker.
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•