Hvilket ur skal jeg vælge (max 3000 kr)
Jeg arbejder på FSN Karup og bor i Viborg - så hvis du har en eftermiddag efter arbejde i denne uge, så kommer jeg gerne forbi Herning med uret, så du kan prøve det på armen, hvis du giver en kop kaffe  Icon_smil

Hvis du kan lide uret, så skal du bare skynde dig at slå til på det du har fået tilbudt for 3.700 hvis standen er OK !! Det er et kanon tilbud !!  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(07-07-2015, 06:51 PM)pbr Skrev: Jeg arbejder på FSN Karup og bor i Viborg - så hvis du har en eftermiddag efter arbejde i denne uge, så kommer jeg gerne forbi Herning med uret, så du kan prøve det på armen, hvis du giver en kop kaffe  Icon_smil

Hvis du kan lide uret, så skal du bare skynde dig at slå til på det du har fået tilbudt for 3.700 hvis standen er OK !! Det er et kanon tilbud !!  Icon_Up

Det kunne være super.
Jeg skriver lige en privat besked til dig, hvis jeg finder tid i denne uge :)
3700 kr for et nyt SBDC001 er billigt, fornemmer jeg.

(07-07-2015, 06:51 PM)pbr Skrev: Jeg arbejder på FSN Karup og bor i Viborg - så hvis du har en eftermiddag efter arbejde i denne uge, så kommer jeg gerne forbi Herning med uret, så du kan prøve det på armen, hvis du giver en kop kaffe  Icon_smil

Uret er nyt! :)
Det er ejeren af denne side, som tilbød uret:

http://www.kronometer.dk
Svar
(07-07-2015, 06:54 PM)Manson Skrev: Det kunne være super.
Jeg skriver lige en privat besked til dig, hvis jeg finder tid i denne uge :)
3700 kr for et nyt SBDC001 er billigt, fornemmer jeg.

MEGET billigt !! 

Jeg smider dig lige en pb med min mailadresse og mit mobilnr. - jeg sørger for at smide uret i min taske i denne uge, så jeg er klar til at tage en tur forbi Herning på vej hjem fra arbejde :-)
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
har nogen herinde erfaring med web-butikken:

Svar
(07-07-2015, 06:54 PM)Manson Skrev: Uret er nyt! :)

Super !! 

Nicholas er en Good Guy, så ham kan du roligt handle med + du har den fordel, at når du handler hos en forhandler, så er der garanti på uret !
/Peter

Svar
(07-07-2015, 06:58 PM)pbr Skrev:
(07-07-2015, 06:54 PM)Manson Skrev: Uret er nyt! :)

Super !! 

Nicholas er en Good Guy, så ham kan du roligt handle med + du har den fordel, at når du handler hos en forhandler, så er der garanti på uret !

Det lyder rigtig godt :)
Gad vide om jeg har 14 dages returret hos ham, hvis jeg ikke kan lide uret alligevel?
Svar
(07-07-2015, 07:02 PM)Manson Skrev: Gad vide om jeg har 14 dages returret hos ham, hvis jeg ikke kan lide uret alligevel?

Det er jo så noget, du må spørge ham om  Icon_smil

Men jeg tror ikke, at du bliver skuffet over uret. Men giv mig et ring eller en sms/mail, så kan vi mødes og du kan prøve mit og se, om det er noget for dig - det giver måske lidt mere ro i maven.
/Peter

Svar
(07-07-2015, 07:04 PM)pbr Skrev:
(07-07-2015, 07:02 PM)Manson Skrev: Gad vide om jeg har 14 dages returret hos ham, hvis jeg ikke kan lide uret alligevel?

Det er jo så noget, du må spørge ham om  Icon_smil

Men jeg tror ikke, at du bliver skuffet over uret. Men giv mig et ring eller en sms/mail, så kan vi mødes og du kan prøve mit og se, om det er noget for dig - det giver måske lidt mere ro i maven.

Jeg har lige spurgt ham :)
Og jeg skriver en privat besked til dig, hvis jeg får tid i denne uge. Det er rigtig pænt af dig, at du vil smutte forbi Herning. Icon_not Icon_not
Svar
(07-07-2015, 07:07 PM)Manson Skrev: Jeg har lige spurgt ham :)
Og jeg skriver en privat besked til dig, hvis jeg får tid i denne uge. Det er rigtig pænt af dig, at du vil smutte forbi Herning.  Icon_not  Icon_not

No worries - det tager ikke lang tid at køre fra Karup til Herning, så det er helt i orden - det behøver heller ikke at være i denne uge, det var egentlig bare, fordi jeg regnede med, at du gerne ville have det afklaret. Hvis du bedre kan i weekenden eller i næste uge, så er det fint nok.

I weekenden skal jeg dog køre fra Viborg, men det går nok - du er selvfølgelig også velkommen til at komme herop  Icon_smil
/Peter

Svar
(07-07-2015, 07:10 PM)pbr Skrev:
(07-07-2015, 07:07 PM)Manson Skrev: Jeg har lige spurgt ham :)
Og jeg skriver en privat besked til dig, hvis jeg får tid i denne uge. Det er rigtig pænt af dig, at du vil smutte forbi Herning.  Icon_not  Icon_not

No worries - det tager ikke lang tid at køre fra Karup til Herning, så det er helt i orden - det behøver heller ikke at være i denne uge, det var egentlig bare, fordi jeg regnede med, at du gerne ville have det afklaret. Hvis du bedre kan i weekenden eller i næste uge, så er det fint nok.

I weekenden skal jeg dog køre fra Viborg, men det går nok - du er selvfølgelig også velkommen til at komme herop  Icon_smil

Jeg skal nok give lyd :)
Har du ellers andre ure, som du måske vil sælge?  Jeg fornemmer, at du har mange ure ;)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)