Hvad køres der i herinde.?
Tak Kim!
John - jeg regner også med at den her sagtens kan runde en halv million uden problemer. Den køre overraskende godt, og især til prisen ;-)
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tillykke med både bilen og kørekortet Icon_flag
Jeg gætter på at der der ligger enten en 1,6 eller 1,8'er i?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(01-07-2015, 11:23 PM)BadHamster Skrev: Tillykke med både bilen og kørekortet Icon_flag
Jeg gætter på at der der ligger enten en 1,6 eller 1,8'er i?

1,4 ;-) den er billigere i halvårligejerafgift
Svar
Så har den hele 75 hk så vidt jeg husker :-) Men Golf 4 er en dejlig bil, jeg har tidligere kørt rundt i sådan en.
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Jeg har netop skrevet under på en Peugeot 208 allure med panoramatag, alufælge og andet godt.
Svar
(02-07-2015, 12:53 PM)Sociologen Skrev: Jeg har netop skrevet under på en Peugeot 208 allure med panoramatag, alufælge og andet godt.

Er det så ikke den såkaldte Supreme model? Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(02-07-2015, 10:24 AM)BadHamster Skrev: Så har den hele 75 hk så vidt jeg husker :-) Men Golf 4 er en dejlig bil, jeg har tidligere kørt rundt i sådan en.

Ja, 0-100 på 10,8 er ikke noget at prale med. Men den går ca. 13,3 literen (målt på de sidste 200km) så der er jeg meget tilfreds :)!
Svar
(02-07-2015, 01:10 PM)BadHamster Skrev:
(02-07-2015, 12:53 PM)Sociologen Skrev: Jeg har netop skrevet under på en Peugeot 208 allure med panoramatag, alufælge og andet godt.

Er det så ikke den såkaldte Supreme model? Icon_smil

Korrekt. God kampagnepris (tror jeg :))
Svar
İmage

Et mere klart billede af bilen. Fælgene er hentet i dag, og indrømmer gerne de ikke som sådan passer, men dækkene er næsten nye
Svar
Det sker at jeg forvilder mig op på min jernhest

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)