Unboxing af en moderne klassiker !!
Til lykke med en lækker Omega ny-klassiker. Dejlig klassisk klokke, som kan gå til stort set alt Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Tror vi er mange som har solgt den model og efterfølgende har fortrudt  Icon_e_biggrin1
Stort tillykke med en af de bedste all round ure der er derude. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
tillykke med den flotteste seamaster...... Icon_smil et der står min liste over kunne godt, desværre er priserne kun gået en vej og det meget op...
Mvh Hr.holm
Svar
(04-07-2015, 04:00 PM)hr.holm Skrev: tillykke med den flotteste seamaster......  Icon_smil   et der står min liste over kunne godt, desværre er priserne  kun gået en vej og det meget op...

Takker  Icon_smil

Ja, det er efterspurgt og derfor er priserne steget kraftigt, især de sidste par år ! Når man sammenligner med, at prisen for uret fra nyt i 2007 var kr. 14.100 og når man ser, hvad de handles til i dag, så er det ret imponerende !!

De kán dog stadig findes til fornuftige penge, selvom der er langt imellem !!  Icon_blink  
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Vildt de bliver solgt for det samme som de kostede... Glæder mig til at se din Aqua Terra også. Helt klart et af de fedeste tool ure uden bezel.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(04-07-2015, 06:20 PM)jacobzimmer Skrev: Vildt de bliver solgt for det samme som de kostede... 

Faktisk sælges de i dag til priser, der ofte ligger mellem 16-18K !!  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Lige præcis seamaster 300 var et af de første ure der fangede min ur-interesse, for ca. 2 år siden. Og der kunne de fås for ca. 10k..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(04-07-2015, 06:33 PM)jacobzimmer Skrev: Lige præcis seamaster 300 var et af de første ure der fangede min ur-interesse, for ca. 2 år siden. Og der kunne de fås for ca. 10k..

Yep, de er steget voldsomt i pris de seneste par år !! Du finder ikke en automatik version i 41,5 mm til de penge i dag (medmindre det er totalt bulet og ridset) !

(04-07-2015, 06:20 PM)jacobzimmer Skrev: Glæder mig til at se din Aqua Terra også. Helt klart et af de fedeste tool ure uden bezel.

Jeg glæder mig også vildt meget til at få det - der er dog ikke længere så meget "tool" over det i den nye udgave med polerede midterled på lænken (de var børstede på den gamle). Men der er intet i vejen med specifikationerne - vandtæt til 150m, antimagnetisk til 15.000 gauss.

Men jeg er fuldstændig væk i den dybblå skive, som de heldigvis ikke har ændret på - den eneste ændring er, at datovinduet ikke længere er indfattet, hvilket jeg egentlig synes er en skam, men dog ikke en "dealbreaker" for mig.

Billede lånt fra nettet:
İmage
/Peter

Svar
tillykke med uret Peter - lækker seamaster! :-)

jeg har også været der for et par år siden og kunne sagtens komme der igen!

også tillykke med AT'eren som er en skøn klokke det kan vi kun være enige om!

- personligt ville jeg tage den på rem dog...

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Lækkert Seamaster, stort tillykke
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)