En lille NY...
#1
Så kom dagen endelig!

I forbindelse med åbningen af JLC's butik på Madison Avenue lancerede de en speciel New York-boutique-only variant af Reverso Ultra Thin Tribute to 1931 (eller hvad nu den model hedder).

İmage

Det er basalt set den almindelige model men med en særlig gravering på kassen, der kobler Art Deco stilen fra Reverso sammen med de klassiske Art Deco inspirerede skyskrabere her i New York, f.eks. Chrysler Building. 

Den måtte jeg jo eje - jeg elsker den Reverso model, jeg arbejder pt. netop i Chrysler Building og så vil det være et godt minde om tre fantastiske år i NY, der slutter senere på året. 

Her er den så på min arm - med udsigten fra Chrysler Building

İmage

Og her er bagsiden med graveringen - og udsigt fra et andet sted i byen

İmage

Damn, jeg er glad - ville bare dele det med jer. 

Claus

Svar
#2
(03-07-2015, 04:53 PM)cfnissen Skrev: Så kom dagen endelig!

I forbindelse med åbningen af JLC's butik på Madison Avenue lancerede de en speciel New York-boutique-only variant af Reverso Ultra Thin Tribute to 1931 (eller hvad nu den model hedder).

İmage

Det er basalt set den almindelige model men med en særlig gravering på kassen, der kobler Art Deco stilen fra Reverso sammen med de klassiske Art Deco inspirerede skyskrabere her i New York, f.eks. Chrysler Building. 

Den måtte jeg jo eje - jeg elsker den Reverso model, jeg arbejder pt. netop i Chrysler Building og så vil det være et godt minde om tre fantastiske år i NY, der slutter senere på året. 

Her er den så på min arm - med udsigten fra Chrysler Building

İmage

Og her er bagsiden med graveringen - og udsigt fra et andet sted i byen

İmage

Damn, jeg er glad - ville bare dele det med jer. 

Claus

flot ur tillykke med det  Icon_+1
Svar
#3
Ikke et ur for mig Claus men det ser konge ud på dit håndled og jeg fornemmer din glæde Icon_Up
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
Det er godt nok smukt! stort tillykke!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#5
Tillykke med dit flotte ur der vel ikke kan præsenteres meget bedre og så meget i rette element, det får du top karakter for.

Uret er jeg også vild med og elsker disse Reverso ure Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
Stort tillykke med det lækre JLC Reverso ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#7
Den er dælme flot, er helt vild med den Art Deco gravering.

Hvor stor er sådan en?

Og tillykke med den Icon_flag
Svar
#8
Der kan ikke sige noget negativt om det ur Claus  Icon_Up
STORT tillykke det er så fed en model  Icon_not

Det eneste firkantet ur jeg ville eje,
Men du har jo flere ur der får mig til at tænke på at sælge et organ eller to. Icon_e_biggrin1


God weekend over there, 
vi må lave et træf når du/i kommer hjem.  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
Kæææft den er fed Claus!
Svar
#10
Jeg havde egentlig aldrig synes om Reverso, men så prøvede jeg min chefs, og jeg må sige at de sidder bare alt for godt! Tillykke med et fedt ur, som har en fed historie Icon_flag
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)