Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Jeg husker svagt, at de sælger som om, der ikke var moms. Til ikke-EU borgere, der skal ud af EU betyder det jo, at forretningen får fuld pris. Så det er reelt ren gynger og karuseller.
/Bjørn
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Ja, ordningen er vistnok den, at du får en regning med fuld Hollandsk moms, men betaler uden - Gassan får så momsbeløbet betalt af Schipol. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det.
Jeg har lidt et godt øje til Omega Seamaster Aqua Terra Skyfall - den med den blå skive.
De står til omkr 28K fra nye på Chrono24, men det kunne være fint at finde én hos en AD som Gassan.
Men der kunne også være andet, der frister.
Samtidig har jeg en gammel kending på vej i posten fra én af de gode danske handlere - det er dét ur, der i sin tid startede min urinteresse, men som blev solgt ifb med "projekt Deepsea" og som jeg har svoret, at jeg skulle have igen.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Aqua Terra er satme også et godt bud på et klassisk sportsur uden drejelünette.
De priser et basis Rolex DJ har er ved at være liidt for tossede..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Præcis, Peter !
Det var også min tanke - et af de nye DJ II kommer hurtige i nærheden af de 40K og et godt eksemplar af de gamle er omkr 20-25K.
Desuden så er jeg totalt vild med den blå "Skyfall" skive !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•