Svar: 82
Tråde: 15
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Givet Likes: 12
Tak igen,
jeg er helt sikker på det er det helt rigtige ur for mig. Der er naturligvis delte meninger om det skal være med eller uden "date", men jeg har aldrig rigtigt været oppe på den store klinge med "kyklopen", og synes netop "no date" har et mere enkelt og klassisk udtryk.
Tak for vejledningen begge to...
Kim: det skal helt sikkert testes jævnligt på din opfordring, tak.
Klaus: hehe… det kommer med i poolen, og så ender det nok også med en "tryktest" i drinken fra poolbaren :-)
Mvh mig.
•
Hej igen,
Nu synes jeg det er blevet lidt interessant, for efter at have båret/sovet med det i næsten et døgn, har det tabt over tre minutter. Jeg har efterfølgende trukket det op og stillet tiden. Efter ca. tre timer har det yderligere tabt ca 15 sek.
Så kommer mit spørgsmål - har jeg trukket det korrekt op eller der andet jeg har overset?
Jeg løsner kronen til det hopper ud af første hak/position (uret går stadig), derefter trækker jeg det op med ca 20-30 tag ved at dreje kronen opad som ved et hvilket som helst ur, og drejer kronen tilbage og fast.
Hjælp!!!
•
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det lyder mystisk, men et eller andet er ikke i orden. Til urmageren med det......
•
(30-06-2015, 09:01 PM)KimT Skrev: Det lyder mystisk, men et eller andet er ikke i orden. Til urmageren med det......
tilbage til Klarlund :-)
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jep.
•
Jeg har siden i går, løbende fulgt udviklingen på mit tidstab. det ligger mellem14-15 sek i timen !!
Det som jeg virkelig undres over(som uvidende), hvordan kan et 50k nyt ur, have sådan en "fejl" (af mangel på bedre udtryk).!!??
jeg ved der kan være fejl på mange ting som man kunne sammenligne det med, men det svarer vel lidt til at en ny Mercedes der ruller ned af samlebåndet ikke kan køre.
Forventer jeg for meget?
...og en ting mere...
Har det noget at sige at der allerede nu skal åbnes for urværket, mht. holdbarhed, risiko, værdi, andet?!
Jeg håber nogle af jer geegs vil hjælpe lidt igen :-)
•
Svar: 1,167
Tråde: 43
Modtaget Likes: 1,243 i 350 svar
Givet Likes: 2,218
Klarlund har et ret godt service ry, så jeg tror ikke at du løber nogen risiko
Men nej, jeg syntes ikke at du forventer for meget af et helt nyt ur  Men man kan nok være uheldig med mandags-modeller inden for alle brancher...
Mvh Danny
•
(01-07-2015, 01:48 PM)BadHamster Skrev: Klarlund har et ret godt service ry, så jeg tror ikke at du løber nogen risiko 
Men nej, jeg syntes ikke at du forventer for meget af et helt nyt ur Men man kan nok være uheldig med mandags-modeller inden for alle brancher...
det røg til Klarlund i dag, og beskeden var "jo, den er helt gal" efter det var blevet "målt". får dommen i morgen!
kan man forlange et nyt ur?
•
Svar: 1,167
Tråde: 43
Modtaget Likes: 1,243 i 350 svar
Givet Likes: 2,218
Mht. dansk forbrugerlov, så mener jeg at huske at de har 3 forsøg på at udbedre fejlen og derefter kan du kræve handelen ophævet eller en ny vare...
Mvh Danny
•
|