Breitling reparation - hvor og hvordan? (se billeder)
Kære urforum,

Min søns 'arvede' Breitling Chronomat har smidt en viser, som I kan se på billederne nedenfor.

Uret er fra ca. 1992, har aldrig været serviceret og har gået upåklageligt indtil nu. Min søn er studerende og har ikke ubegrænsede midler på dette tidspunkt.

Uden at skulle starte en blodig debat om autoriserede AD'ere, serviceomkostninger mv. - hvor ville I gå hen for at få dette ordnet?

Overbliksbillede

İmage

Detaljebillede

İmage

Mange tak,

Claus

Svar
Hvor i landet bor han?
Svar
(24-06-2015, 02:37 PM)KimT Skrev: Hvor i landet bor han?

Åh ja - glemte lige den mindre detalje. Han er i Kbh K!

Håber alt er vel, Kim.

Claus

Svar
Det går fint Claus - tak :-)

Hvelplund hvis det skal have den helt store (og dyre) tur og et forsøg på en mere økonomisk omgang ville for mig gå forbi Ravnkilde. Det er ikke sikkert de kan hjælpe, men det er et forsøg værd.
Svar
Alternativt kommer der snart noget "nyt" på banen i København, så hvis Ravnkilde ikke lykkedes, så send en PB og så skal jeg prøve at hjælpe ;-)
Svar
Måske Mølbak i København. Det er muligt at uret får hele ny skive og visere ved Hvelplund og værket bliver sat helt i stand, for ingen tvivl om at olien er dårlig i uret. Til gengæld ville det ikke overraske mig at det ville koste 6.000 - 7.000 kr. for fuld service.
Svar
Tak for gode ideer - og ikke mindst en prisindikation. Tror vi prøver at tale med 'de alternative' først - og så en dyrere tur når der er penge til det.

Skiven er bedre end den ser ud på det andet billede - det er vist et fedtet glas. Men det er irriterende at det også lige er gået ud over den store viser. Suk.

Claus

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)