09-06-2015, 07:44 PM
Puha et langt svar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
Lauritz igen
|
|
09-06-2015, 07:44 PM
Puha et langt svar.
09-06-2015, 08:52 PM
Citat:Noget andet er at systemets voldsmonopol har ikke en anelse om ure På nogle stationer arbejder der personer, som har ure som hobby, og der bliver gerne vurderet og hjulpet Her snakker jeg af personlig erfaring. /Mads
09-06-2015, 09:00 PM
(09-06-2015, 08:52 PM)WatchThis.dk Skrev:Ja det er ikke altid generaliseringer fremmer forståelsenCitat:Noget andet er at systemets voldsmonopol har ikke en anelse om ure P.N.
09-06-2015, 09:14 PM
ha ha John A, du er sgu stadig lige så syg i potten, som dengang jeg mødte dig for første gang, i 02? hos Mads Laier, hvor du vurderede min gamle 1680-er og ærligt hjalp mig med at sælge den til en god pris og fik mig ind den her urverden. Savner sgu de gode gamle dage..
![]() Mikael/Jack If you want to be happy for a day, get drunk.
If you want to be happy for a week, get married. if you want to be happy for life, get a Rolex.
10-06-2015, 05:38 AM
I lige måde Mikael - det var dengang vi var unge og så godt ud. Nu gælder kun det sidste.
Men du må give mig ret i at situationen omkring tyvekoster og andet der bliver solgt i politiauktioner, er stadigvæk ret kaotisk. Jeg synes at du bekræftede om ikke så længe siden på en af de forhenværende to fora at man hos jer den dag i dag savner en landsdækkende koster register med nem adgang på nettet. @ P.N. "Hvad er det du kalder systemets voldsmonopol ? P.N." Det er ikke noget jeg kalder, men mere en lovmæssig definition af politikorpset som den eneste magt i staten som lovligt må, hvis nødvendig - yde vold for at nå målet. Cheers - John (09-06-2015, 09:14 PM)Mikael L. Skrev: ha ha John A, du er sgu stadig lige så syg i potten, som dengang jeg mødte dig for første gang, i 02? hos Mads Laier, hvor du vurderede min gamle 1680-er og ærligt hjalp mig med at sælge den til en god pris og fik mig ind den her urverden. Savner sgu de gode gamle dage.. Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
10-06-2015, 09:45 AM
10-06-2015, 12:29 PM
@ P.N.: Hold da helt op en tillid
P.N. Netop. Ingen tillid. Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
12-06-2015, 03:27 PM
Fake lort hele vejen igennem og værket er en tavelig kina klon.
/Mads
12-06-2015, 05:28 PM
Det er for vildt! Enten har de ikke styr på en skid, eller også har de ingen skrupler.
Måske en blanding af begge dele.
13-06-2015, 10:11 AM
(12-06-2015, 05:28 PM)Razzer Skrev: Det er for vildt! Enten har de ikke styr på en skid, eller også har de ingen skrupler. Faktisk nej. Det er KUN total uvidenhed. Hos Lauritz får ansatte da-da hvis man f. eks. har modtaget og opskrevet en falsk vare som har indbragt dårligt mediedækning. (Urforums kritik skider de på / ved ikke engang at vi er til). Man skal kunne rumme det at de laver konstant fejle pga. uvidenhed. Prøv lige at se det positive i det: F. eks. ang. malerier / antikviteter / kunst generelt kan man ikke så sjældent lave et kup hvis man selv kender emnet. Fordi det er fejlbeskrevet eller beskrevet så dårligt at de meste bydere bliver skræmt væk. Lauritz er FOLKETS bagagerumsmarket og det har så sine fordele og ulemper. Dog husk nu at du har evighedsgaranti ang. fake varer. Man har også 14 dags returret (dog kommer pengene retur først efter 30 dag). Påstande om at der hos en gigantisk forretningskæmpe sidder folk som spekulerer om hvorvidt de nu kan narre 200 kr mere fra en byder eller prøver at sælge fakes for at firma kunne tjene lidt ekstra er et bevis om at man er selv totalt uvidende om hvordan verden omkring os fungerer. Og hvis du har noget mere at sige om sagen, vil jeg understrege at jeg har selv været ansat tre år hos dem (for længe siden) og er mega kritiker af deres, ja, uvidenhed + at de selvstændige franchisetagere vil spare 10-15K om måneden ansætter studerende og gamle damer som intet ved om hverken design, kunst eller noget som helst andet. Og for dem som er rigtigt kritiske mod Lauritz, er her en link for en excentriker som har kørt daglig klapjagt mod Lauritz (og leflet for BR pga. personlig kendskab med ejerne) pga. deres uvidenhed om kunst og antikviteter de sidste 10 år: http://kunstnyt.dk/ Det eneste problem med Lauritz er det irritation det vækker i én når man ser deres ofte fuldstændig gakke og uvidende varebetegnelser. Cheers - John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|