Hvis du kun måtte have 3 ure
Arhhh det er en umulig opgave, man kan jo ikke have en samling på kun tre ure. Tre dusin, eller tre snese havde været rimeligt antal. Men ok jeg leger med på denne mareridtsopgave, med det lille benspænd at jeg vælger ure, som jeg ikke umiddelbart husker omtalt på et dansk forum for nyligt, som ikke ligger lige for eller som uanset hvor mange $$$ man har ikke lige er til at finde ude i Fields Icon_smil

#1 Universal Geneve by A. Cairelli, AMI CRONOMETRO PER NAVIGAZ.ASTRONM TIPO HA-1
Single button Rattraprante, bemærk højre 16 minutters totalisator. Ca årgang 1945
İmage

#2 ZRC Grands Fonds serie 1.
Bare über cool, og en vintage dykker som jeg må have fingerne i en dag.
İmage

#3 Rolex Milgauss 6541
İmage

Når jeg kigger på ovenstående vil de jo se fjollede ud i et gruppe billede, men jo - i skrivende stund ville jeg være "over the top" hvis jeg havde de tre i kassen.

/L
[url=//uk.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]
Svar
(02-06-2015, 01:51 AM)longbear Skrev: Arhhh det er en umulig opgave, man kan jo ikke have en samling på kun tre ure. Tre dusin, eller tre snese havde været rimeligt antal. Men ok jeg leger med på denne mareridtsopgave, med det lille benspænd at jeg vælger ure, som jeg ikke umiddelbart husker omtalt på et dansk forum for nyligt, som ikke ligger lige for eller som uanset hvor mange $$$ man har ikke lige er til at finde ude i Fields Icon_smil

#1 Universal Geneve by A. Cairelli, AMI CRONOMETRO PER NAVIGAZ.ASTRONM TIPO HA-1
Single button Rattraprante, bemærk højre 16 minutters totalisator. Ca årgang 1945
İmage
[url=//uk.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]

Fuck den er lækker den Universal der!!  Icon_Up Icon_Up

Jeg kommer ikke til at lege med her - jeg kan ikke skære så meget ind til benet....

Dog kommer mit Dornbluth ingen steder!

Vh. Jon

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
1. Sea-Dweller 16600
2. Noget PVD Panerai
3. Omega Speedmaster

1 af hver fra 3 Powerhouses...Men helt ærligt så tror jeg jeg kunne nøjes med de 2 første.
Svar
1. Rolex 14060m
2. DR.Text-tv
3. Frk. klokken

/Mikkel
[-]
  • negnok, Peteroa
Svar
De ure jeg tænker mest på lige nu er:

A. Lange & Söhne Lange 1  World Timer ref. 116.021 

Jaeger Lecoultre Quantieme Lunaire
Svar
(02-06-2015, 02:54 PM)mikkelbl Skrev: 1. Rolex 14060m
2. DR.Text-tv
3. Frk. klokken

/Mikkel

Konge valg!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Den tråd ville jeg godt have svaret på, men da jeg skulle finde ud af hvilke 3 ure jeg kunne leve med / nøjes med Icon_smil - da var det jeg brændte sammen - den er faktisk ret svær Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Realistisk set bliver det disse tre som jeg har og er meget tilfreds med:
Rolex Sub 116610
Rolex Deepsea 116660
IWC 5001 7 Days

Skulle jeg for alvor vinde i lotto skulle IWC'en nok skiftes ud med en Patek:

eks. ref 5370 alt 5270: 
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Mine semi-realistiske valg, hvis jeg skulle begrænse mig:

1: Sinn U2 Meisterbund III
2: Sinn 142 Lemania
3: Omega Speedmaster X-33 Skywalker

Billeder lånt fra nettet:

İmage

İmage

İmage
Svar
Tre ure.... som ny ur interesseret så har jeg en del på listen men skal jeg vælge i dag stryger jeg alt hvad der hedder dress.

Longines Legend Diver no date versionen. Det var det jeg faldt over da en kollega mente jeg burde kigge på Longines ure. Det er mere design end mekanik for mig når jeg vælger den. Der er sikkert lavet smukkere ure. Helt sikkert. Det er bare det Longines jeg helst vil eje.

İmage

Så må det blive et Omega. Både min Far og Morfar havde Omega så familietraditionen holdes i hævd. Dog er deres dress ure; det vælger jeg ikke. Mit valg falder på Seamaster 300 Omega Master Co-Axial 233.41.21.01.001. Jeg ved den kan fås med platin og det er et lækkert materiale men holder mig til stål. Endnu en familie ting.

İmage

Den sidste bliver en teknokasse, fordi jeg elsker teknik. Her blandes flere ting og det er bare fedt. Mit valg falder på Tissot T-Touch Expert Solar T091.420.46.051.00.

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)