02-06-2015, 01:51 AM
Arhhh det er en umulig opgave, man kan jo ikke have en samling på kun tre ure. Tre dusin, eller tre snese havde været rimeligt antal. Men ok jeg leger med på denne mareridtsopgave, med det lille benspænd at jeg vælger ure, som jeg ikke umiddelbart husker omtalt på et dansk forum for nyligt, som ikke ligger lige for eller som uanset hvor mange $$$ man har ikke lige er til at finde ude i Fields
#1 Universal Geneve by A. Cairelli, AMI CRONOMETRO PER NAVIGAZ.ASTRONM TIPO HA-1
Single button Rattraprante, bemærk højre 16 minutters totalisator. Ca årgang 1945

#2 ZRC Grands Fonds serie 1.
Bare über cool, og en vintage dykker som jeg må have fingerne i en dag.

#3 Rolex Milgauss 6541

Når jeg kigger på ovenstående vil de jo se fjollede ud i et gruppe billede, men jo - i skrivende stund ville jeg være "over the top" hvis jeg havde de tre i kassen.
/L
[url=//uk.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]
#1 Universal Geneve by A. Cairelli, AMI CRONOMETRO PER NAVIGAZ.ASTRONM TIPO HA-1
Single button Rattraprante, bemærk højre 16 minutters totalisator. Ca årgang 1945

#2 ZRC Grands Fonds serie 1.
Bare über cool, og en vintage dykker som jeg må have fingerne i en dag.

#3 Rolex Milgauss 6541

Når jeg kigger på ovenstående vil de jo se fjollede ud i et gruppe billede, men jo - i skrivende stund ville jeg være "over the top" hvis jeg havde de tre i kassen.
/L
[url=//uk.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)