Omega Chronostop
Nu har jeg kigget efter et Omega Chronostop i lang tid, delvis inspireret af Geodoc som har ejet en fra ny.

Der har været opløb til køb nogle gange men tit har standen ikke været den bedste hvilket jo vidner om det er ure der er blevet værdsat og brugt :-)

Dette dukkede op mandag på et svensk urforum og efter lidt forhandlinger blev der handlet.

Jeg må indrømme at det nok er en af dem jeg har set i bedst stand og jeg blev ikke skuffet da jeg hentede det på posthuset i dag :-)

Ref. 145.007
Cal. 865
1970

]İmage
]İmage
]İmage
]İmage
]İmage
]İmage
]İmage
]İmage
]İmage
İmage 
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Det er da et fantastisk ur. I den stand må det have tilhørt en arkivarbejder med bremse på kontorstolen, stort tillykke med det.
P.N.
Svar
Det står skarpt, tillykke med det Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Takker, og ja sidder her med plastre på fingrene  Icon_lol
Svar
kan godt forstå at du handlede denne thomas - fantastisk god stand - tillykke!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(28-05-2015, 08:05 PM)gmt-geek Skrev: kan godt forstå at du handlede denne thomas - fantastisk god stand - tillykke!

vh. jon

Ja, sandsynligheden for at finde en i samme stand er nok ikke så stor og fik prisen ned hvor de andre der er til salg er. Det ville selvfølgelig have være en bonus med lænken, men da jeg har et kæmpe håndled og lænken i sig selv er nærmest umulig at finde og jeg stort set aldrig kan passe dem med mindre alle led er på så gør det ikke noget.
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)