Nato Rem
Smile 
Hej folkens

Jeg har et Rolex Submariner ur uden dato, og vil høre hvor man skal købe Nato remme? Jeg har hørt noget om, at der findes originale nato og uoriginale. Er der nogen kloge hoveder herinde, som kan belyse mig om det?  Icon_smil
Svar
(28-05-2015, 04:41 PM)lordsasa Skrev: Hej folkens

Jeg har et Rolex Submariner ur uden dato, og vil høre hvor man skal købe Nato remme? Jeg har hørt noget om, at der findes originale nato og uoriginale. Er der nogen kloge hoveder herinde, som kan belyse mig om det?  Icon_smil
Nato straps come in all kinds of disguise.There is really no such thing as an original.Try ringing this no,26854845.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Køb en Phoenix, alt andet er spild af tid og penge.
Chrono.dk har dem
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(28-05-2015, 06:04 PM)peterkaa Skrev: Køb en Phoenix, alt andet er spild af tid og penge.
Chrono.dk har dem

De er meget stive i det. Men de har også min anbefaling !
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tak for gode svar. De er rigtig fine fra Crono :)
Svar
Tag et kig på http://www.monkeyswag.com. De har Phoenix remme til en billig penge.

Svar
Icon_+1 til stoffer
Svar
+1 til Phoenix

Husk: sand + vand + Phoenix = sandpapir :)

Det kaldes patina:
İmage

/L
Svar
Good little tip when using nato strap.Put a little round sticker on the back of the watch.You can use the ones you put under furniture legs.Nato straps can damage the backs of watches,just like Longbear just demonstrated.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(28-05-2015, 06:06 PM)jacobzimmer Skrev:
(28-05-2015, 06:04 PM)peterkaa Skrev: Køb en Phoenix, alt andet er spild af tid og penge.
Chrono.dk har dem

De er meget stive i det. Men de har også min anbefaling !

De bliver bløde når de er gået til.
Og får en cool Patina :-)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)