"Familiefoto"
familie, eller nærmere brødre. da min samling ikke er så stor  Icon_smil

Beklager den ikke kan vise billedet. jeg er ved at finde en løsning
İmage
Svar
(28-05-2015, 05:45 AM)Cahan89 Skrev: Jeg har uploadet billederne med dropbox. jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg får den til at vise dem her på forum?
Ellers har jeg uploadet nogen her https://www.dropbox.com/sh/cjzqzhmhh1ljt...z760a?dl=0

1. Du skal gemme dine billeder i din "public" mappe i dropdox
2. Når filen er uploadet der kan du "højre-klikke" eller "Ctrl-klikke" hvis du bruger Mac på filen.
3. Vælg "Kopier offentligt link"
4. Indsæt dette link i IMG tags'ne her på siden
5. Vupti det virker
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
(27-05-2015, 11:47 AM)jk Skrev:
(26-05-2015, 03:17 PM)jacobzimmer Skrev: Fede ure JK! Dem må du gerne, hvis du lyster og tiden er der skrive lidt mere om. Specielt Vacheron Constantin, som vi desværre ikke ser eller høre meget til på forum :(
Så får du lige et nærbillede af Vacheron Constantin Overseas Chrono ref. 49140. Det er en model fra 2004 med cal. 1137, som bygger på F. Piguets berømte cal. 1185, som har været meget brugt af bl.a. AP, Blancpain, Breguet, Omega. Du kan læse mere om det interessante værk her:
JK
http://www.rwgforum.net/topic/92446-the-...guet-1185/
İmage

Tak for lidt god aften læsning! Et meget facinerende ur!
Svar
Seneste familie foto, har godt nok en del flere ure liggende med de her er mine private  Icon_smil

İmage
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Lækker arm, der er lidt til hele paletten. Den DJ ser ud til at være i god form.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Vandkæmmet og på række
İmage
/
Kristen
Svar
Lidt mere tumultarisk
İmage
İmage
İmage
/
Kristen

"tumultarisk" er et Bullshitbingoord, og vil blive udeladt i fremtidige poster!
/
Kristen
Svar
Et skud af mine ure pt.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
Skønne samlinger  alle sammen Icon_Up @P.N. Jeg er helt vild med din. Den minder mig på en eller anden måde om en sofistikeret form for frimærkesamling (ment i dybeste respekt).

Så fik jeg lige foretaget en udskiftning og her er mit bud pt.

1: Sinn U1, et ur jeg har haft før, men solgte og fortrød. Efter at have været lidt omkring er jeg vendt tilbage. Denne gang er det fuld tegiment versionen (Sinns egen overfladehærding), og jeg er sindsyg glad for det.
2: Citizen "Pingo", beater og trofast følgesvend, som har udholdt alt for mange tæv :-)
3: Omega ca. slut 50'erne med 30mm værk. Skønt ur, som er en fornøjelse at trække op og lytte til værkets hule tikken.
4: Omega Seamaster Cosmis ca. start 70'erne. Pt ikke megen armtid, da det trænger til en overhaling.
5: Seiko Arctura Kenetic. Min første urkærlighed, som jeg købte i 1.g i 1997 for mine hårdt tjente "lommepenge" og var således tvunget til at drikke Harboe øl til festerne, men det var det værd. Uret var konstant på min arm i 4-5 år inden det pludselig en dag ikke sagde mig noget længere. Nu får det ingen armtid, men når jeg ser på det fremtvinger det altid et kæmpe smil og en masse minder fra dengang, hvor livet bare var sjov og ballade.
6: Suunto X-lander. Tja ikke meget horologi her, men et særdeles praksis ur, hvis man har brug for funktionerne.

İmage

M.v.h. Thomas
Svar
jeg er smaskhamrende forelsket i den steelfish Icon_hjerte
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)