Inspiration til rem
Hej alle!

Skal have lavet en ny rem til mit meister-anker da den originale plastik rem er elendig...

Hvis man har forslag til hvordan sådan en rem skal de ud så smid endelig et billede op, da jeg virkelig ikke kan beslutte mig!

Her er uret
İmage

Alle forslag er velkommen!
Svar
Jeg tænker rally rem.. Noget i den stil her..
İmageİmage

De er lavet af Patrick fra Clover Straps.. Mener de ligger på ~$40-50

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-
Svar
Super ide! Her er første udkast... Tanker?İmageİmage

Fordelen ved selv at lave den er jo at man selv vælger hvor signaturen skal være, og rallyremmen har jo lidt "her kommer jeg" attitude :D
Svar
Det ser sku godt ud! Det er vel noget du har gjort før?

Svar
Ja jeg har laver en del remmen før :-D mangler en enkelt syning, så er den færdig!İmageİmageİmage
Svar
Ser sku meget fedt ud! Hvad bruger man? Speciel lim til at samle det i enderne? Det kan vel gøres relativt billigt selv.. Men kræver selvfølgelig nok en del øvelse ;-)

Svar
Jeg bruger helt alm trælim til samlingerne, man skal så bare sørge for at give det en god omgang olie og afsluttende forsejler for at forhindre sved i at ødelægge remmen.

Sidste syning kom på plads! Så mangler den bare at få afsluttende olie/forsejler
İmage

Mht. Prisen så kan det ikke betale sig at lave en enkelt rem eller to. Der skal meget specialværktøj til som hurtigt løber op. Derudover kommer læderet, farve, tråd osv...
Svar
Ah ok! Men stadig fedt at kunne lave det selv!

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)