The Unlikely Match Sidste: Nu med "The Likely Match"
(22-05-2015, 08:17 PM)willy Skrev: I have never tried a Isofrane strap.My son has a Omega Seamaster300m on a original Omega rubber strap.He has a quite thin wrist and he finds it a little uncomfortable.Do you think a Isofrane would be better? The Omega rubber is quite stiff.

Isofrane remme er ikke synderligt bløde i det, så jeg tror ikke at det vil være voldsomt bedre :-)
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Thanks Peter. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg kender ikke Omegas remme.
Seikos gummiremme er ret stive og ubøjelige "ud af æsken" og altså ikke det jeg vil kalde "bløde".
Det betyder, at de føles "stramme" om håndleddet, selvom de passer.
Giver man dem "The hot water treatment", så de får en perfekt krumning, sidder de meget komfortabelt på armen. De er altså ikke egentlig "bløde", de er bare behagelige.
Overfladen er glat og ret hård i det. Men en herlig rem.
Jeg har en waved til mit SKX007, en flat vent til mit Arnie og den originale rem til mit MM300.
De er som de skal være.
Isofrane-remme er efter min mening "bløde", da de er meget bøjelige og former sig efter armens kurvatur.
Overfladen fornemmes "blød" og det det fx meget unemt at få remmen bikset gennem remholderne!
Til gengæld sidder den, når den sidder der!
Der er fra flere medlemmer på watchuseek konstateret forskel i "blødheden" af de sorte og de farvede remme, med den sorte som den blødeste.
Det samme har jeg oplevet ved håndtering af en sort og en orange rem.
Med hensyn til spænder, vil jeg foretrække Isofrane RS frem for IN. Remmen sidder bedst i førstnævnte.
Men: Isofrane-remme er bare lækre!
/
Kristen
Svar
Thanks Kristen,i will show my son this. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)