John Mayer retssag om påståede fakes !
Ser ud til, at John Mayer ikke er så troværdig en urnørd, som alle ellers har troet - eller også er hans udtalelser blot et forsøg på at undgå et større erstatningskrav fra sælgeren, efter at have måttet opgive en retssag, der ikke kunne vindes !!

http://www.tmz.com/2015/05/21/john-mayer...lie-sheen/
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er umuligt for udfra stående at få den fulde indsigt i sager som disse,
Men man ser da hvor svært et liv de rige har  Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(23-05-2015, 10:29 AM)Stensbjerg Skrev: Det er umuligt for udfra stående at få den fulde indsigt i sager som disse,
Men man ser da hvor svært et liv de rige har  Icon_e_biggrin1

Ha ha ......... ja, de stakler !!  Icon_Up Icon_lol
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Christ even experts cannot agree on Rolex.There are just so many fakes out there,that even the experts get stumped.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg tror nu nok at både Mayer og Maron ved en hel del om ure. Problematiken her er nok den, forudsat der er tale om vintage Rolex eks. Daytona med visse PN skiver, at man ikke får Rolex i tale så det bliver påstand mod påstand. Jeg vil tro de to parter har indgået et eller andet forlig som ikke skal frem i det offentlige.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
(23-05-2015, 03:03 PM)KlausM Skrev: Jeg tror nu nok at både Mayer og Maron ved en hel del om ure. Problematiken her er nok den, forudsat der er tale om vintage Rolex eks. Daytona med visse PN skiver, at man ikke får Rolex i tale så det bliver påstand mod påstand. Jeg vil tro de to parter har indgået et eller andet forlig som ikke skal frem i det offentlige.
Mvh
Klaus
Sorry Klaus,think you misunderstood me.I was mainly talking about all the disputes there are about vintage Rolex watches,where even the experts disagree with one another.As you know even auction houses are having problems verifying many watches.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det er rigtigt Willy. Man skal dog huske at uenighederne typisk går på skiven og sjældent hele uret. Skiverne kan dels være ægte men forkerte i forhold til perioden (resten af uret), dels ændret for at opnå højere værdi og dels falske.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg tænkte også forlig da jeg læste linket (det er jo meget populært over there  Icon_blink)
Så kan man selv afgøre hvem der vandt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(23-05-2015, 03:21 PM)KlausM Skrev: Det er rigtigt Willy. Man skal dog huske at uenighederne typisk går på skiven og sjældent hele uret. Skiverne kan dels være ægte men forkerte i forhold til perioden (resten af uret), dels ændret for at opnå højere værdi og dels falske.
Mvh
Klaus
A question for you Klaus,because i know you have geat insight into Rolex.Do you think it is possible to fake parts of a vintage Rolex caliber,that could fool the experts?I ask because today they can date and verify many marerials.But if some forger got hold of a caliber from a watch of the same period,and used the parts.Then could they not fool the Experts?
Svar
Jeg har haft er Daytona 6263 i hånden for en kunde for 10 år siden som skulle til reperation på fabrikken. Først dernede kunne fabrikken efter et stykke tid se at serienummeret ikke passede og deres hold af fakeeksperter i deres afdeling måtte skille hele uret af for at se at lænken var ægte. Skive var fake og urværket var ægte med få fake dele i det.

Skulle uret bare have renset og smurt værket ville en AD almindeligvis bare gøre dette og ikke vide at uret var til dels fake. Netop derfor skal AD skrive til Rolex 1 gang om måneden en rapport over hvad Rolexure de får ind og hvad, der skal laves ved dem og hvad serienummer uret har.

SÅ at få ægtheden bekræftet på disse sindsyge dyre vintage Daytonaer kræver nærmest at de er på fabrikken og får fuld service. Hvis det ur jeg havde, have haft et reg serienummer som passede til uret, og ikke skulle have ny kasse, var det bare sat helt i stand uden nogen vidste at der var få fake dele i urværket eller skiven var fake. Så at fare på chrono24 og købe sådan et ur ville jeg ikke have lyst til med mindre det havde været forbi fabrikken og fået service.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)