16-05-2015, 02:37 PM
Er det kun en fornemmelseJEG har at debatten og indlæggene lige så langsomt forsvinder og det eneste der står tilbage er info om hvilke ure der fra tid til anden indkøbes.
P.N.
P.N.
|
Hvor blev diskussionen af ?
|
|
16-05-2015, 02:37 PM
Er det kun en fornemmelseJEG har at debatten og indlæggene lige så langsomt forsvinder og det eneste der står tilbage er info om hvilke ure der fra tid til anden indkøbes.
P.N.
16-05-2015, 02:51 PM
Det er meget typisk at der på denne årstid er et voldsomt dyk i aktiviteten, men det plejer at komme igen
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
16-05-2015, 04:22 PM
Yes its always slow in the summer months.But i must admit i am tired of reading -great watch-beautiful watch etc etc,again and again.It would be nice if some of our new members wrote some opinions on watches now and again.Its not just a place to show off new watches,and pat one another on the back,because this is just incredibily booring to read.But it is early days yet,i think the winter months could be busy.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
16-05-2015, 04:43 PM
(16-05-2015, 04:22 PM)willy Skrev: Yes its always slow in the summer months.But i must admit i am tired of reading -great watch-beautiful watch etc etc,again and again.It would be nice if some of our new members wrote some opinions on watches now and again.Its not just a place to show off new watches,and pat one another on the back,because this is just incredibily booring to read.But it is early days yet,i think the winter months could be busy. +1 Lever i min egen lille dykkerklokke..
17-05-2015, 12:43 AM
(16-05-2015, 04:22 PM)willy Skrev: Yes its always slow in the summer months.But i must admit i am tired of reading -great watch-beautiful watch etc etc,again and again.It would be nice if some of our new members wrote some opinions on watches now and again.Its not just a place to show off new watches,and pat one another on the back,because this is just incredibily booring to read.But it is early days yet,i think the winter months could be busy. Willy, nu har du været med forlænge. Når du ikke mere synes at et ur på mindst 68mm og vandtæt til 5 km er fedt, så er det tegn på du har været med forlænge, og så skal du altid huske at klappe den nye ejer på ryggen og skrive sådan en står også på min liste...... Undskyld sarkasme forekommer i dette indlæg.... Endnu en gang undskyld, men jeg tror du forstår mig..... Mvh Lars
17-05-2015, 09:35 AM
Wonderfull answer.You Lars, are a very clever man.Can you give me the name of your personal coach? Because i want to be just like you.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
17-05-2015, 10:01 AM
Willy der må laves en coaching til ur nørder :-D sætter du det igang?
-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-
17-05-2015, 01:15 PM
I can tell you that if there are two words that can piss me off.They are COACHING and TEAM
17-05-2015, 04:16 PM
(17-05-2015, 01:15 PM)willy Skrev: I can tell you that if there are two words that can piss me off.They are COACHING and TEAM Det er jeg ked af at høre Willy. Jeg er ved at samle et team af flere forskellige coach...... Undskyld kunne ikke lade være.... Du kan jo komme over på et weekend kursus.... Mvh Lars
17-05-2015, 07:49 PM
A weekend with you would not be coaching,it would be learning.There is a difference
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|