Hvilket guld Rolex ville du vælge?
(13-05-2015, 09:36 PM)Kristofferj Skrev: Det er så latterligt lækkert det ur! "Sorry for OT"
takker kristoffer! :-)

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Helgulds Subben (16618) hos Timetowatch.DK.... Fin pris og øjensynligt i flot stand. Fed klokke!
Svar
Har et GMT fra slut tresserne under luppen. Et super duper værk.
P.N.
Svar
Guld daytona er Max gangsta. Men valget kommer meget an på alder og "korpus Størrelse".
Svar
Photo 
Så er jeg ved at gå lidt i selvsving.... er lige ved at klikke køb på chrono24.com på følgende ur:

Daytona rose guld

Prisen 173k ...... nypris kr. 254k ved klarlund minus 5%

Kan man forlade sig på at få det sendt eller skal jeg vælge en forhandler i Berlin som har det samme til 178k hvor jeg kan hente det en weekend?

Har fravalgt vintage, men modtager ellers gerne råd eller tanker som kan få mig på "bedre" tanker. 

I i øvrigt ikke millionær så dette er mindst 2 års ur-budget

/Alexander
Svar
(13-05-2015, 03:05 PM)peterkaa Skrev: Day-Date er det eneste rigtige all-gangster ur.

Jeg er enig med Peter her ........ Day Date President i rose gold (hvis den findes) med lys eller sort skive !!! 

Alternativt en klassisk Submariner i guld !

Icon_party Icon_party Icon_party Icon_party Icon_party Icon_party Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Denne her, billedet sakset fra nettet. Det er så ondskabsfuldt fedt det ur :up:İmage
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Godt at se jeg ikke er den eneste der kender sandheden. Nemlig at guld Rollies starter og slutter med Day-Date aka. Præsindenten.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(14-05-2015, 10:06 PM)AlexanderTet Skrev: Daytona rose guld

Kan man forlade sig på at få det sendt eller skal jeg vælge en forhandler i Berlin som har det samme til 178k hvor jeg kan hente det en weekend?

/Alexander

Jeg ville helt klart køre ned og hente det i Berlin (også med et ur til 50k). Kontakt dem først og sikre dig at de har det hjemme.
Du kan helt sikkert stadig få et pænt afslag i prisen selv om det er under Klarlunds pris...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Det her er ellers et godt bud og til en fin pris Icon_smil

http://m.dba.dk/herreur-rolex-yacht-mast...015241308/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)