2254
Yes everytime i look at my sons 300m,i feel like getting one more for myself. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(05-05-2015, 08:15 PM)willy Skrev: Yes everytime i look at my sons 300m,i feel like getting one more for myself. Icon_smil
Haha go get one Willy, you can't live without it :-)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(05-05-2015, 08:15 PM)willy Skrev: Yes everytime i look at my sons 300m,i feel like getting one more for myself. Icon_smil

Man må vel låne det lidt? Du har sikkert noget interessant han også kan bruge :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(05-05-2015, 09:44 PM)T.Hansen Skrev:
Haha go get one Willy, you can't live without it :-)
Plenty of time T.Its funny how some watches just have,a come and get me face.Just like a women Icon_smil

(05-05-2015, 10:26 PM)jacobzimmer Skrev:

Man må vel låne det lidt? Du har sikkert noget interessant han også kan bruge :D
He only uses the bloody thing when he is going out on the town.I have told him to just wear it everyday.But he thinks it is to beautiful to get a scratch on it Icon_lol Icon_lol Icon_lol Even if i tell him about polishing machines
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(06-05-2015, 04:34 PM)willy Skrev: He only uses the bloody thing when he is going out on the town.I have told him to just wear it everyday.But he thinks it is to beautiful to get a scratch on it Icon_lol Icon_lol Icon_lol Even if i tell him about polishing machines

He he he ............. en ny urnørd har set dagens lys !!  Icon_Up Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
No way Peter.One in the family is enough Icon_lol Icon_lol Icon_lol
Svar
(07-05-2015, 08:28 PM)willy Skrev: No way Peter.One in the family is enough Icon_lol Icon_lol Icon_lol

He he ............ det er tydeligvis for sent !  Icon_e_biggrin1  
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har en 2254.50.00 med papirer, certifikater, æske og kvittering. Den er i ret flot stand.
Hvad kan jeg få sådan en den dag i dag? Den er købt hos Ragnar - Odense i 2008.
Svar
(11-05-2015, 11:29 PM)AllanOdense Skrev: Jeg har en 2254.50.00 med papirer, certifikater, æske og kvittering. Den er i ret flot stand.
Hvad kan jeg få sådan en den dag i dag? Den er købt hos Ragnar - Odense i 2008.

Omkring 15K vil jeg mene.

Havde mit Canon kamera med på tur idag, og kunne ikke lade være med at tage nogle ur billeder. Man er vel urtosse Icon_e_smile

İmage
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)