04-05-2015, 05:10 PM
Det har jeg også haft kigget på Jacob :-) Men jeg gik væk fra det igen pga. størrelsen - 46mm bliver bare for voldsomt for mig...
Mvh Danny
|
Spændende handler
|
|
04-05-2015, 05:10 PM
Det har jeg også haft kigget på Jacob :-) Men jeg gik væk fra det igen pga. størrelsen - 46mm bliver bare for voldsomt for mig...
Mvh Danny
04-05-2015, 05:29 PM
04-05-2015, 05:55 PM
That Ananta is fantastic value for money.You get a very sophisticated caliber in a superbly finished case.Do not be put off by the 46mm until you have tried it on.Many watches wear smaller on the wrist.You get a special and very different watch.Resale can be bit slow in Denmark,but not impossible.If it was from a Swiss brand it would cost 3 x as much
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
04-05-2015, 06:41 PM
(04-05-2015, 05:29 PM)misiu Skrev:Jeg gætter på at det er noget genskin Mvh Danny
04-05-2015, 07:14 PM
(04-05-2015, 05:55 PM)willy Skrev: That Ananta is fantastic value for money.You get a very sophisticated caliber in a superbly finished case.Do not be put off by the 46mm until you have tried it on.Many watches wear smaller on the wrist.You get a special and very different watch.Resale can be bit slow in Denmark,but not impossible.If it was from a Swiss brand it would cost 3 x as muchJeg tror hellere at jeg ville vælge et Grand Seiko til en lille slat mere, dem er jeg (ud fra billeder) mere til ![]()
Mvh Danny
04-05-2015, 07:42 PM
(04-05-2015, 05:10 PM)BadHamster Skrev: Men jeg gik væk fra det igen pga. størrelsen - 46mm bliver bare for voldsomt for mig... Wow, havde lige misset størrelsen.. Men som @Willy skriver, så skal man aldrig sige aldrig inden man har prøvet det! @Willy - Må også sige at springe drive systemet er ret så genialt, og desto mere man læser om det, desto mere fascineret bliver man! @Badhamster - Skiven på den grand seiko er for vild! F.eks. den her http://http://www.ablogtowatch.com/wp-co...-GMT-1.jpg. Den har nok den flotteste skive EVER! Men udover det så ærger det mig meget at uret læner sig så tæt op ad de seiko ure til et par tusinde..
04-05-2015, 08:12 PM
Seiko are moving fast into a more high end market with their top models.And if you read all of the watch sites,you will see that the public opinion of them is changing.When they open more shops like the one in New York,and advertise in top fashion magazines,the picture can quickly change.This is often how it happens.First the watch nerds pick up on a watch,then it becomes general knowledge by word of mouth.This is how the Rolex Sub started its life.Grand Seiko or Credor models are not going to get cheaper in the future.
The Grand Seiko with the green dial is the baby for me. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
04-05-2015, 08:42 PM
Kan kun give dig ret.. Og Seiko fortjener meget mere respekt end de har!
Og hvad siger du til vi så får den baby sammen?
04-05-2015, 09:15 PM
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|