Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
I det gamle Urforum.dk kunne man klikke på et billede for at få det vist i et større format i strengen.
Hvis jeg gør det i det nye forum, så sker der én af to ting:
Hvis kilden er Photobucket, så åbnes posterens album og man kan derfor ikke blot se det pågældende billede, men tillige bladre igennem samtlige posterens billeder på Photobucket - rimeligt distraherende og vel heller ikke noget, alle postere vil bryde sig om !?
Hvis kilden er TapaTalk, så downloades billedet i mappen "overførsler" på min MacBooks harddrive (ved ikke om dette også er tilfældet på en PC med Microsoft styresystem) og billedet vises i Apples billedfremviser. Dvs. at jeg bagefter skal ind og slette billedet fra min harddisk, hvis jeg ikke ønsker at gemme det ........... hvilket jeg ikke gør, idet jeg jo blot ville se det viste i et større format.
Begge situationer er ret generende imho - kunne man ikke få forum til at gøre som i det gamle, nemlig blot at vise billedet i et større format i strengen eller evt. lade billederne vises generelt i et større format, så os med "gammelmandsøjne" kan få større glæde af dem ?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det er noget jeg har gjort Martin opmærksom på. Jeg så gerne at billederne blev vist i stor (og tilpasset til skærmen) format som i det tidligere forum.
Mht. Photobucket album, så skal folk selv sørge for at albummet er privat i deres indstillinger derinde, således at man kun kan se det konkrete billede - sådan har det altid været ;-)
•
(02-05-2015, 06:07 PM)KimT Skrev: Mht. Photobucket album, så skal folk selv sørge for at albummet er privat i deres indstillinger derinde, således at man kun kan se det konkrete billede - sådan har det altid været ;-)
Ah, OK ! Jeg synes bare, at i de gamle fora, kunne man slette "url" delen af linket og kun bevare teksten mellem de to [IMG] blokke og så var det kun billedet, der blev vist. I det nye forum ser det ud som om, at det bliver gjort automatisk og derfor troede jeg, at det virkede på samme måde.
Men jeg må jo ind i Photobucket og ændre mine indstillinger i stedet for
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Jeg havde selv mit album åbent i en rum tid, indtil KlausM en dag gjorde mig opmærksom på det :-)
•
Jeg er dog skiftet til imgur.com i mellemtiden, da jeg synes det fungerer bedre.
•
(02-05-2015, 06:22 PM)KimT Skrev: Jeg havde selv mit album åbent i en rum tid, indtil KlausM en dag gjorde mig opmærksom på :-)
Har lige været inde og checke og mit album var rent faktisk sat til "privat" - men det giver selvfølgelig god mening, at jeg selv kan se mine egne billeder, når jeg klikker på billedet !
Men jeg klikkede også ind på et andet medlems billede og kunne derefter have bladret samtlige billeder igennem i albummet på Photobucket, hvis jeg havde ønsket det.
/Peter
•
Svar: 254
Tråde: 30
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 0
Når man kopierer linket fra photobucket indsætters der automatisk et link til ens galleri. Det er ikke en fejl på siden som sådan, man kan evt kopiere et link oprettet af phitobucket for at se hvad jeg mener
•
Når jeg klikker ind på et af Peters (pbr's) billeder kan jeg kun se det aktuelle billede. Prøver jeg at se andet får jeg en melding om at hans album er privat. Så sørger man for at ens album er sat til privat, vil andre udelukkende kunne se det ene billede man har indsat link til.
•
Svar: 254
Tråde: 30
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 0
Man kan også hvis man er lidt teknisk fjerne det link der er indsat i den URL man kopierer
[ URL=http://s115.photobucket.com/user/brugernavn/media/IMG_9928.jpg.html]  [ IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n313/brugernavn/IMG_9928.jpg[/IMG ]  [/URL ]
Her eksempel indsat med mellemrum for ikke bare at ligge billedet ud.
Det der er indsat før og efter smileyerne skal slettes. Det imellem skal ikke
•
Dette var en af årsagerne til at jeg skiftede til Imgur.com
•
|