Fejl m.v.
Dejligt at have et forum igen.
Og det ser ud til at fungere.
Men vi stræber vel altid efter perfektion?
Så er der lidt at rette med store og små bogstaver og orddelinger.
/
Kristen
Dagens ur?
MM300 igen!
Svar
(26-04-2015, 11:09 AM)khbk Skrev: Dejligt at have et forum igen.
Og det ser ud til at fungere.
Men vi stræber vel altid efter perfektion?
Så er der lidt at rette med store og små bogstaver og orddelinger.
/
Kristen
Dagens ur?
MM300 igen!

Der er mange oversættelsesfejl, formuleringsfejl, stavefejl osv. Over den kommende periode laver vi en oversigt over alle dem vi støder på, og når så alle de funktionelle fejl er ordnet, går vi i gang med at rette det Icon_smil
Svar
(26-04-2015, 09:08 AM)mnielse Skrev:
(26-04-2015, 07:06 AM)Kamstrup Skrev: Håber at det er en fejl - men mange af billederne kan kun ses hvis man er logget ind. Ikke særligt venligt for folk der bare kigger forbi, håber ikke det skal være sådan et lukket forum, hvor du skal oprette en bruger for at se billeder.
Kamstrup

Fixed

Icon_Up
Svar
(26-04-2015, 08:10 AM)mnielse Skrev:
(26-04-2015, 03:44 AM)Suberman Skrev: Jeg kan ikke logge ind via Tapatalk. Jeg får beskeden: failed to process XML data due to unknown error

Tapatalk skriver at du skal geninstallere Tapatalk app'en

Martin

Hej,
Jeg har slettet og genstalleret app'en.
Desværre har det ikke hjulpet. Jeg får samme besked, når vil logge ind.
btw: Alle øvrige fora jeg følger virker, som altid...
What to do?

Kan logge på med min iPad...
Lader til, at mit problem kun er iPhone relateret.....?

Rettelse: kan logge ind med denne ene Ipad...
Har tre andre iPads samt to iPhone hvor jeg får førnævnte besked...
/SK
Svar
Martin.

Det er et større og større problem med at der vedhæftes tilfældige billeder til folk poster. Ikke deres egne, men bare fuldstændige tilfældige.....

Se disse to poster fra tidligere i dag. (Klik på billederne så de bliver større)

İmage

İmage

Du kan også se et eksempel i post nummer 5 i denne tråd http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=79866
Svar
Tredje indlæg i denne tråd http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=79851 ser på TapaTalk ud som om at der er et (defekt) billede indsat, men ikke når man ser indlægget på en almindelig browser. Det er et problem i mange indlæg på TapaTalk.

İmage
Svar
Venter tålmodigt i spænding på en løsning!!
/SK
Svar
Martin - hvis du tjekker forummet for gode links, vil du se at næsten alle links er "defekte" Det samme var f.eks. tilfældet med tråden "Internationale remmagere" i Panerai forummet, men den har jeg siddet og rettet manuelt (et link af gangen).
Svar
Samme indlæg fra henholdsvis almindelig browser og TapaTalk. Der er ikke nogle billeder i indlægget, men på TapaTalk ser det ud som om at det er tilfældet og at de ikke "virker"?

İmage

İmage
Svar
Hvordan retter man i et indlæg....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)