29-03-2015, 06:43 PM
25
Venlig hilsen
Niels B. Henriksen
Niels B. Henriksen
|
Stol aldrig på en Seiko-bærer!
|
|
29-03-2015, 08:11 PM
Nej. Bibi heiler slet ikke Mutti Angi. Han vifter med det som hedder "jødefinger", dvs. udstrakt pegefinger man bruger for at understrege sit point i ophedet diskussion. Vi har jo - som bekendt - altid ret. At blive kaldt for "bogens folk" kommer ikke ingensteds fra
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
29-03-2015, 09:23 PM
Tio Malo Skrev:Nej. Bibi heiler slet ikke Mutti Angi. Han vifter med det som hedder "jødefinger", dvs. udstrakt pegefinger man bruger for at understrege sit point i ophedet diskussion.Erfaring siger mig, at du har ret. Tilsvarende siger erfaring at: "Såfremt 3 jøder er samlede - er der 4 meninger" - Det har ofte givet anledning til diskussion om hvem af de 4, der nu har ret Med venlig hilsen - Geodoc
30-03-2015, 07:42 AM
Citat:Erfaring siger mig, at du har ret. Tilsvarende siger erfaring at: Så sandt, så sandt Torben. Problemet er at det ofte er umuligt at finde ud af hvilken af de 4 meninger er den rette. Men, husk også at "to jøder kan altid finde ud af prisen på et par briller" (der var en gang at briller var meget dyre og nærmest elitære hjælpemidler som blev som brugte lystigt handlet på markeder mm.). Uenighed er den naturlige konsekvent af debatkulturen... Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
30-03-2015, 01:02 PM
bjorn_e58 Skrev:Ha! Min mor var stolt over at dele fødselsdag med Victor Borge, og jeg deler såmænd fødselsdag med Prins Henrik. Det antal der er på en normal fodboldbane, når der spilles bold - d.v.s. ca. 22 (minus dommer, linievogter mm.) - sandsynligheden for at to af disse 22 har fødselsdag samme dag er så vidt jeg husker nærmere 100 end 50% (omkring 85%??) "It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
30-03-2015, 01:32 PM
Det rigtige tal er 23. Når der er 22 til stede er der 52.4% sandsynlighed for at de alle har forskellig fødselsdag, ved 23 er den 49.3% - altså er det mere end 50% sandsynligt, at der er mindst to med samme fødselsdag. Og allerede ved 32 mennesker er det mindre end 25% sandsynligt, at alle har forskellig fødselsdag.
/Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
30-03-2015, 09:01 PM
Da jeg var inde som soldat ved Ingeniørerne i Farum, lavede vi minefelter hvor vi spredte (atrap-)miner ud over fædrelandets pløjemarker i et sindrigt system (3 m frem og 3 meter til højre, tilbage - 3 meter frem og 3 meter til venstre o.s.v) - dette system gav lige præcis den rigtige chance/risiko for at "Boris" kørte på en mine når han kom i sin kampvogn! Flere miner ville ikke øge chanchen væsentligt!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|