At Last
Hej Willy
Jeg er ikke uforstående overfor at ejere af meget dyre ure er påpasselige med ikke at overlade service til hvem som helst. Jeg tror dog at i alle tilfælde hvor der er brug for en fagmand er der en risiko for at vælge forkert. Min pointe er at den grundlæggende uddannelse som urmager i Danmark står ikke tilbage for uddannelsen i Schweiz. Hvad der kommer derefter er i høj grad et spørgsmål om interesse og efteruddannelse som i enhver branche.
Jeg vil aldrig blive fornærmet over at folk taler rent ud af posen Willy, slet ikke når der som i dit tilfælde ligger både viden og passion bag.
Til din oplysning er det ikke kun service på Lange der kræver bomuldshandsker Icon_e_wink
Hilsen
Per Nielsen
Svar
Per Nielsen Skrev:Hej Willy
Jeg er ikke uforstående overfor at ejere af meget dyre ure er påpasselige med at overlade service til hvem som helst. Jeg tror dog at i alle tilfælde hvor der er brug for en fagmand er der en risiko for at vælge forkert. Min pointe er at den grundlæggende uddannelse som urmager i Danmark står ikke tilbage for uddannelsen i Schweiz. Hvad der kommer derefter er i høj grad et spørgsmål om interesse og efteruddannelse som i enhver branche.
Jeg vil aldrig blive fornærmet over at folk taler rent ud af posen Willy, slet ikke når der som i dit tilfælde ligger både viden og passion bag.
Til din oplysning er det ikke kun service på Lange der kræver bomuldshandsker Icon_e_wink
Hilsen
Per Nielsen
Citat:
Thank you very much for that compliment Per,it touched something in me.It is always nice to debate with someone with your background,and i learn a lot from it.That is what really fascinates me with watches,you learn something new all the time.Tell me more about the cotten gloves Icon_e_biggrin
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)