Tag Heuer CARRERA
Hej Icon_smil

Jeg er ny herinde, men har i nogen tid fulgt med på sidelinjen for at blive lidt klogere Icon_e_smile
Jeg kigger på køb af et Tag Heuer CARRERA Calibre 16 og i den forbindelse vil jeg høre om det kunne være fornuftigt (læs billigere) at købe uret i tyskland?
Jeg har også kigget på Chrono24.dk, men har svært ved at vudere om det er sikkert at handle der.... Nogen erfaring?
Er der nogen der har erfaring med Calibre 16?

Takker Icon_smil

Ole
Svar
ODA Skrev:Hej Icon_smil

Jeg er ny herinde, men har i nogen tid fulgt med på sidelinjen for at blive lidt klogere Icon_e_smile
Jeg kigger på køb af et Tag Heuer CARRERA Calibre 16 og i den forbindelse vil jeg høre om det kunne være fornuftigt (læs billigere) at købe uret i tyskland?
Jeg har også kigget på Chrono24.dk, men har svært ved at vudere om det er sikkert at handle der.... Nogen erfaring?
Er der nogen der har erfaring med Calibre 16?

Takker Icon_smil

Ole
Citat:
The caliber 16 is just a common reworked ETA caliber,and therefore nothing special.But it will give you years of problem free use,and you cannot say that about many inhouse calibers Icon_e_smile Service is easy,and parts easy to get.If you intend to buy on Chrono 24,go after dealers that have a good selection of watches.This is safer for a new guy on the block.Do not go just after a low price.Condition and box&papers means a lot if you want to sell the watch one day.

Tag Heuer are not the brand they used to be.And selling a Tag again can be a bit slow.But no doubt, the Carrera is a nice looking watch in my opinion.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hej Ole,

Alternativt kan du forsøge dig hos en dansk forhandler. De kan typiske give dig lidt rabat på prisen og så får du den gode oplevelse oveni hatten Icon_smil
Bor du i Københavnsområdet burde du kigge ind hos Klarlund på Vesterbrogade.

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)