Nyhed fra Zenith..
Uha, det var ikke kønt İmage
Svar
Må tilslutte mig travlheden på skiven, et ur for mig skal være let aflæseligt. Syntes uret er ok fedt, men jeg ville ikke kunde affinde mig mig den komplicerede skive;)

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Så har jeg luret lidt på den og set lidt video. Grunden til at jeg syntes den er voldsomt fed, er fordi den har world time OG alarm. To funktioner jeg personligt er glad for. Alarmen lyder RIGTIG sprød! Jeg har intet imod det travle skivelayout.....

Den skal prøves hvis den kan findes til en fornuftig pris, det er helt sikkert.
Svar
MortenKN Skrev:Så har jeg luret lidt på den og set lidt video. Grunden til at jeg syntes den er voldsomt fed, er fordi den har world time OG alarm. To funktioner jeg personligt er glad for. Alarmen lyder RIGTIG sprød! Jeg har intet imod det travle skivelayout.....

Den skal prøves hvis den kan findes til en fornuftig pris, det er helt sikkert.

Det er også lige præcis de to funktioner jeg er vild med. Nu jeg tænker over det så minder det mig om et JLC ur som Hr. Holm engang ejede. Master Compressor Extreme World timer hed det vist. Det har også alarm og World time. Må se om jeg kan finde et billede af det.
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
Der sker alt alt for meget på den skive synes jeg. Det gælder også de nævnte fra JLC og GP. Men det er jo smag og behag.
Jeg vil dog sige at hvis samlingen kun består af simple ure i form af værk og skive layout kunne dette ur være et godt supplement med mange funktioner og en skive der kan studeres i dage.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)