Hjælp til "urbloggere"
Hej alle Icon_e_smile

Mit navn er Natascha Christiansen og i samarbejde med min praktik hos MANNICHE TIMEPIECES design by David Manniche, er jeg på udkig efter bloggere, online magasiner, forum ect. der enten har med fashion eller/og ure generelt at gøre rundt om i verden og Skandinavien (helst Norge!!). Er der nogle der kan hjælpe med gode anbefalinger eller links?

Med Venlig Hilsen Natascha Christiansen
Svar
Hej Natascha,

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at skrive til Kristian Haagen, som har en enorm urviden og som vist nok er den eneste danske journalist der laver af at skrive om ure. Jeg har ikke hans kontakt detaljer, men du kan dels finde ham på facebook og på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.timegeeks.dk">www.timegeeks.dk</a><!-- w -->

Held og lykke
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:Kristian Haagen, .. som vist nok er den eneste danske journalist der laver af at skrive om ure

Det er muligvis rigtigt, men vores alle sammens "willy" er efter min mening (mindst) i samme kaliber.

Natasha, læs f.eks. tråden om hans mening om en række kendte fabrikater her: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=18490">viewtopic.php?f=1&t=18490</a><!-- l -->

/Bjørn.
Svar
Tusind tak for jeres svar! Det vil jeg helt sikkert gøre. Icon_e_smile
Svar
Kristian does not even reach the top of my boots , when it comes to knowing about watches . He knows a few brands well , and thats it , in my book . Nice guy , but please please do not compare me to him , because that is a bloody insult .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hej Willy.

Kender du noget til mandelige bloggere på det norske marked? Helst indenfor ure men også gerne fashion. Jeg skriver på baggrund af at MANNICHE TIMEPIECES lancerer et herreur dette år og er derfor igang med at masse markedsanalyse omkring ønsket at få det kommende ur ud på mandelige blogs.

Med Venlig Hilsen Natascha

Thats fine with english respons Icon_e_smile
Svar
Natascha Skrev:Hej Willy.

Kender du noget til mandelige bloggere på det norske marked? Helst indenfor ure men også gerne fashion. Jeg skriver på baggrund af at MANNICHE TIMEPIECES lancerer et herreur dette år og er derfor igang med at masse markedsanalyse omkring ønsket at få det kommende ur ud på mandelige blogs.

Med Venlig Hilsen Natascha

Thats fine with english respons Icon_e_smile
Citat:
Hi Natascha you have definitley got hold of the wrong guy here . I hate firms like this , who try to promote a piece of watchmaking junk design watch. The world is full of them . No serious and honest blogger would ever endorse any watch , no matter who made it . What you need is a tame writer you can put in your pocket . Fashion is about the last word you should use on a serious watch site . Maybe Kristen Hagen who makes a living out of watches is a better bet for you . Good luck with your product Icon_e_smile
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hey Willy,

Det er også helt fint at du har den holdning. Men hvis du har kendskab til mandelige blogger i Norge er jeg stadigvæk interesseret efter anbefalinger og links.

Natascha
Svar
Natascha Skrev:Hey Willy,

Det er også helt fint at du har den holdning. Men hvis du har kendskab til mandelige blogger i Norge er jeg stadigvæk interesseret efter anbefalinger og links.

Natascha
Citat:
I know nothing Icon_e_smile
Svar
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)