Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
phrede Skrev:Kristian Haagen, .. som vist nok er den eneste danske journalist der laver af at skrive om ure
Det er muligvis rigtigt, men vores alle sammens "willy" er efter min mening (mindst) i samme kaliber.
Natasha, læs f.eks. tråden om hans mening om en række kendte fabrikater her: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=18490">viewtopic.php?f=1&t=18490</a><!-- l -->
/Bjørn.
•
Svar: 7
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tusind tak for jeres svar! Det vil jeg helt sikkert gøre.
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Kristian does not even reach the top of my boots , when it comes to knowing about watches . He knows a few brands well , and thats it , in my book . Nice guy , but please please do not compare me to him , because that is a bloody insult .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Hej Willy.
Kender du noget til mandelige bloggere på det norske marked? Helst indenfor ure men også gerne fashion. Jeg skriver på baggrund af at MANNICHE TIMEPIECES lancerer et herreur dette år og er derfor igang med at masse markedsanalyse omkring ønsket at få det kommende ur ud på mandelige blogs.
Med Venlig Hilsen Natascha
Thats fine with english respons
•
Natascha Skrev:Hej Willy.
Kender du noget til mandelige bloggere på det norske marked? Helst indenfor ure men også gerne fashion. Jeg skriver på baggrund af at MANNICHE TIMEPIECES lancerer et herreur dette år og er derfor igang med at masse markedsanalyse omkring ønsket at få det kommende ur ud på mandelige blogs.
Med Venlig Hilsen Natascha
Thats fine with english respons 
Citat:
Hi Natascha you have definitley got hold of the wrong guy here . I hate firms like this , who try to promote a piece of watchmaking junk design watch. The world is full of them . No serious and honest blogger would ever endorse any watch , no matter who made it . What you need is a tame writer you can put in your pocket . Fashion is about the last word you should use on a serious watch site . Maybe Kristen Hagen who makes a living out of watches is a better bet for you . Good luck with your product
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Hey Willy,
Det er også helt fint at du har den holdning. Men hvis du har kendskab til mandelige blogger i Norge er jeg stadigvæk interesseret efter anbefalinger og links.
Natascha
•
Natascha Skrev:Hey Willy,
Det er også helt fint at du har den holdning. Men hvis du har kendskab til mandelige blogger i Norge er jeg stadigvæk interesseret efter anbefalinger og links.
Natascha
Citat:
I know nothing
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
•