Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Per Nielsen Skrev:Stor respekt Willy
Thank you Per , your comment amongst the others makes it worth trying to contribute something to our site .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 29
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Thank you/Tak for oplysninger om RM. Kreativitet og meget høj kvalitet har selvfølgelig sin pris.
Michael
•
Svar: 254
Tråde: 30
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 0
Dejligt indlæg med masser af gode poi ter, nu har jeg ikke den store erfaring med de fleste af de mærker du snakker om, men giver dig helt ret med seiko og deres image. En stor del af de personer som køber eks rolex, omega osv som ikke er urnørder gør det (måske) også lige så meget for mærket som for selve uret, hvilket jeg syntes er ærgeligt. Det betyder også at grand seiko ofte bliver overset for ikke-urnørder da følelsen af at give 50k+ for et ur der "bare" er et seiko måske ikke lever op til det image man ønsker at vise, hvilket er virkelig ærgeligt, da grand seiko modellerbe er en af mine drømme engang at eje.
Hvordan hsr du det med Jaeger-LeCoultre? Personlig finder jeg det meget tidsløst og definitionen på et pænt dress ur der forholder sig meget konservativt, men uden den store udvikling dog stadig et fantastisk urmærke med en god blanding af kvalitet for pengene
•
Svar: 49
Tråde: 9
Modtaget Likes: 45 i 19 svar
Givet Likes: 7
Jeg vil også gerne læse din mening om Ulysse Nardin, hvis du har et par kommentarer at knytte til dem
•
Frost Skrev:Jeg vil også gerne læse din mening om Ulysse Nardin, hvis du har et par kommentarer at knytte til dem 
Citat:
UN are one of my favorite brands . And have a history that many would envy . In the eightys with help from Dr. Ludvig Oechslin they made maybe the greatest complications ever , with their serie of 5 luner watches . The Astrolabium and the planetarium were the most complicated watches ever made . The instruction book for one of these watches is like a small bibel . Also their tradition for marine chronometers is worth a mention . They have recently been sold to a big fashion chain , and this should mean more money for development . They stand for good quality but new prices are to high , but a used model can be a real bargain . Be aware that their basic models have reworked ETA calibers . But UN finish and improve these calibers to a high standard just like IWC used to . Well worth a big google
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
michael.probud Skrev:Når nu vi er i gang med de forskellige mærker, vil jeg gerne spørge til Richard Mille. Urene er efter min målestok ekstremt dyre og ser spøjst ud. Hvad er hemmeligheden? Er det indre kvaliteter eller noget helt andet?
Michael
Citat:
Have a look at this Michael . [url]"http://www.hodinkee.com/blog/introducing-richard-mille-rm19-02">http://www.hodinkee.com/blog/introducin ... le-rm19-02[/url]
•
Svar: 49
Tråde: 9
Modtaget Likes: 45 i 19 svar
Givet Likes: 7
Thanks for your thoughts on UN, Willy
•