Ur-ønsker for 2015?
Jeg er jo den lykkelige ejer af denne her.
Mit ønske for 2015 vil være at få fat i den originale honning brune krokodille rem samt spændet.

İmage
Mvh. PHO
Svar
Hvis man ønsker Grand Seiko SBGA031 skal man være lidt hurtig, da modellen er udgået.
Lækker er den og så vidt jeg ved er der ikke lavet et erstatningsdykkerur fra Seiko i samme klasse.
Svar
Mnielse Skrev:Et eller andet med Valjoux 72 eller 726 i dykker konfiguration

Og denne reproduktion:
İmage

Den dukkede ligepludselig op på markedet og skulle have været samlet af Fortis NOS dele, men det var ikke tilfældet.
Har haft en før og den er utrolig velbygget med et vintage NOS ETA 2783. Selv super compressor delen af uret er perfekt og virksomt.

Martin

AV, det er fedt!!!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Stenstrup Skrev:Hvis man ønsker Grand Seiko SBGA031 skal man være lidt hurtig, da modellen er udgået.
Lækker er den og så vidt jeg ved er der ikke lavet et erstatningsdykkerur fra Seiko i samme klasse.

Udgået!? Er det ikke "netop" præsenteret i 2009?
--

Svar
Speedmaster X-33 Skywalker
Svar
bvd Skrev:Speedmaster X-33 Skywalker

Uha ja! Dén måtte godt nok også gerne lande hos mig

Sent from my iPhone using Tapatalk
--

Svar
phrede Skrev:
Stenstrup Skrev:Hvis man ønsker Grand Seiko SBGA031 skal man være lidt hurtig, da modellen er udgået.

Udgået!? Er det ikke "netop" præsenteret i 2009?

Jeg ved ikke om det blev præsenteret i 2009, men i marts 2013 gik der rygter om at det var udgået. Det var det ikke, men nu er det her januar 2015 ifølge min leverandør. Dog kan man jo finde det endnu, men 1 helt ny model, som endnu ikke er solgt på chrono24 var/er fra 2011.
Svar
Vil rigtigt gerne et Tudor BBB og et Longines Heritage Chrono 1973. Så flotte ure i min verden

İmage

İmage

Svar
Mnielse Skrev:Et eller andet med Valjoux 72 eller 726 i dykker konfiguration

Og denne reproduktion:
İmage

Den dukkede ligepludselig op på markedet og skulle have været samlet af Fortis NOS dele, men det var ikke tilfældet.
Har haft en før og den er utrolig velbygget med et vintage NOS ETA 2783. Selv super compressor delen af uret er perfekt og virksomt.

Martin

Så er fortis'en på vej til DK:-)

Martin
Svar
Jeg tror vi er mange der sidder på stikker for billeder Icon_e_wink

--

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)