omega speedmaster service
hej

er der nogen der ved hvor man i Hvidovre og omegn kan få lavet service af et speedmaster... har lige fået et horribelt tilbud fra Klarlund (5000.- )
og nu hvor jeg er i gang er der nogen der kender har erfaring med Goldentime.dk overvejer meget at købe en certina ds action diver ( hvis nogen har kommentar ang. kvalitet osv. til dette så skriv endeligt ) ps. jeg er ny herinde

Michael
Svar
Velkommen til.
I Hvidovre kender jeg ikke urmagere men på Østre Farigmasgade 16 på Østerbro huserer en Bo Mølbak, tlf. 35 43 46 64. som i hine tider var i praktik hos Omega i Schweiz og som kan sit håndværk. For en hel anden pris end Klarlund.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Enig tag fat i Bo Icon_cool
Han køre med en anden husleje og sandsynligvis også avancer end Klarlund. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Samme pris jeg fik oplyst fra Klitgaard Aalborg, må indrømme jeg også var ved at få noget galt i halsen der ..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
tak for de hurtige svar jeg prøver Mølbak
Svar
kingkong Skrev:jeg prøver Mølbak

Han får også mine varme anbefalinger. Men et godt råd er at ringe først for lige at sikre dig, at han er i butikken.

/Bjørn.
Svar
Jeg har i mange år fået serviceret og repareret ure ved Kenth Sørensen i Sønderborg. Han er top professionel og af "den gamle skole" selvom han ikke er fin på den. Han er billig og servicen er altid i top. Du kan sagtens sende ure til service med posten, det har jeg flere gange gjort. På trods af porto er han stadig billigere fordi han driver firmaet fra privatadressen og derfor hverken har varelager med dyre ure eller en flot udstilling med dyr husleje og medarbejdere. Bl.a. servicerer han ure for en del af de jyske urbutikker som ikke selv har urmagere ansat. Hans firma er Urservice.dk

Med venlig hilsen
Fra Vejen
Svar
Hej en lille opfølgning

har talt med Mølbak og en SVAJTS urmageri og som i skrev så er prisen en helt anden tak tak tak ( var ved at over veje at sælge den ) den ryger til rens/rep i næste uge:-) mange tak igen igen igen ........
Svar
kingkong Skrev:Hej en lille opfølgning

har talt med Mølbak og en SVAJTS urmageri og som i skrev så er prisen en helt anden tak tak tak ( var ved at over veje at sælge den ) den ryger til rens/rep i næste uge:-) mange tak igen igen igen ........

Hvad fik du oplyst ?
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
et sted mellem 1800.- og 2500.- alt efter hvem jeg vælger og hvor slemt det står til, de lyder begge til at vide hvad de taler om? så jeg skal bare lige finde ud af hvem af de to der er nemmest at komme til fra Hvidovre.

Icon_smil Michael
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)