Hvad er mit ur værd???
#1
Gå og overvejer om jeg skal opgradere mit ur, men det afhænger jo af hvad jeg kan få for det. Det er en Omega Seamaster automatik 22.36.5000 midsize med hvidguldslynette, bok, papirer mm. Det er sp vidt jeg husker fra 2006 og har ikke været brugt dagligt, så er i fin fin stand. So, jeg har kunne læse mig til, har det kun været lavet i en begrænset periode, og det eneste jeg har kunne finde på marked, er til salg i Asien Icon_e_confused Det er vel reel meget lig deres American Cup version, men uden sejlskibe, ha ha. Skal lige lure om jeg kan oploade et billede
Men som sagt overvejer kun, for det jeg har er jo fantastisk smukt, i mine øjne i hvertfald
Svar
#2
Det er lidt svært, men jeg vil tro 14.000 - 17.000 kr.

Modellen er nok også svær at sælge da det er midsize på 36 mm i diameter.

Du kan jo prøve at sætte det til de 17.000 kr. forskellige steder og se hvad der sker. Det kommer jo også an på hvor hurtig du vil sælge. Uret er iøvrigt pænt synes jeg, men størrelsen trækker lidt ned efter min mening. Men lad os se hvad der sker Icon_e_smile
Svar
#3
Pænt ur, som tidligere nævnt. Har set dem i fullsize gå til 13-14, så vil mene de 17.000.kr er for højt sat. Men hør hvad DD forskellige sælgere her i DK vil vurdere det til. Både ved privat salg, og ved indbytning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#4
Citat:Det er lidt svært, men jeg vil tro 14.000 - 17.000 kr.
Modellen er nok også svær at sælge da det er midsize på 36 mm i diameter.

Ja, mon ikke Nicholas...
En af vores prof sælgere, CT-Watches / Claus har en fullsize Seamaster 300 til salg for kr. 9.500 (nej, den er ikke quartz).
Dine vurderinger bevidner - gang efter gang - om uvidenhed. Det viste ur ville være svær at sælge for det halve af din vurdering.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#5
Tio Malo Skrev:
Citat:Det er lidt svært, men jeg vil tro 14.000 - 17.000 kr.
Modellen er nok også svær at sælge da det er midsize på 36 mm i diameter.

Ja, mon ikke Nicholas...
En af vores prof sælgere, CT-Watches / Claus har en fullsize Seamaster 300 til salg for kr. 9.500 (nej, den er ikke quartz).
Dine vurderinger bevidner - gang efter gang - om uvidenhed. Det viste ur ville være svær at sælge for det halve af din vurdering.



Så du mener ikke det i den fine stand full set kan sælges for 7.000 - 8.500 kr ?

Jeg ved ikke hvem der nu er uviden, men urets problem er umiddelbart størrelsen, men en del kvinder vil nok synes om den.


Til Fynboen:

Jeg har sendt dig en PM.

Jeg lavede en forspørsel om en umiddelbart vurdering på danske urtosser
hvis nogen skulle være interesseret i uret, hvad de synes det var værd. 10.000 kr. var topprisen på 4 timer.

Men her på en lidt anden 36 mm model [url]"http://www.chrono24.dk/omega/seamaster-steel-midsize-300-m-watch-25528000--id2933176.htm?query=Omega+Seamaster+Midsize+300m+Watch&dosearch=true&searchexplain=true&goal_suggest=1&urlSubpath=%2Fsearch%2Findex.h">http://www.chrono24.dk/omega/seamaster- ... %2Findex.h[/url] er prisen 15.000 kr med moms og told, og 1 års garanti, men uden boks og papirer.

Hvis jeg skulle sælge ville jeg sætte uret til salg både her, og på chrono24, da markedet er meget større der, og det kræver en person, som er meget interesseret og derfor villig til at betale.
17.000 kr. er for højt et udgangspunkt selv som var tænkt som et forhandlingpunkt, men
14.000 kr. ville være fint og 12.000 kr. er jeg sikker på uret godt kan sælges til med noget tålmodighed.

7.000 kr. er for lavt sat når en gut, hvis han skulle have det ville give 10.000 kr for det, og på det tidspunkt havde uret været ved danske urtosser i 4 timer.

Lige nu har en gut skrevet til mig om uret og er interesseret. Bare send, hvis du er interesseret nogle flere billeder af uret. Det kan du gøre til <!-- e --><a href="mailto:stenov@live.dk">stenov@live.dk</a><!-- e -->
Han skrev direkte på mail og ved at det er dit ur og at du er på Fyn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)