Gmt ii 116710. Poleringsråd
Et lille problem. Har købt et helt nyt 116710 fra nyt. Under plastikken var der et lille hak desværre. Besluttede ikke at sende det tilbage men hakket irriterer;) kan man reparerer lidt på det uden at skulle polere det hele og miste den originale jomfruelige polering:)

Billede taget med en faktor 15x

İmage
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar
Klarlund er temmeligt vilde til at lave poleringer uden at det gør "vold" ved uret... Hvis jeg var dig ville jeg gå ind i deres service center på Østergade og spørge dem ad.

Selv havde jeg dog nok "bare" prøvet at leve med det.
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:Klarlund er temmeligt vilde til at lave poleringer uden at det gør "vold" ved uret... Hvis jeg var dig ville jeg gå ind i deres service center på Østergade og spørge dem ad.

Selv havde jeg dog nok "bare" prøvet at leve med det.

Forsøger at leve med det:) men ville godt finde ud af om der eb mulighed. Der er ikke nogen i det midtjyske som er lige så dygtige?
Mikkel

Svar
Desværre (?) nej. PK er DK´s eneste med den avancerede polerings maskine - som sikkert er et bærende argument når de fastsætter deres servicepriser.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Så må jeg vente til jeg kommet til Kbh sidst på måneden. Vil nemlig ike have det lavet hvis den originale finish ikke kan bevares. Ved ikke engang om det er muligt..
Mikkel

Svar
Hvis det er helt nyt købt fra en autoriseret forhandler ville jeg gå tilbage med det.

/Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)