Omega Seamaster eller ej.
hej folkens

Jeg er blevet tilbudt dette Omega Seamaster med et quartzværk i. jeg skal give 2000kr for det, men sælger kan ikke oplyse alder, serienummer eller noget andet. Stemplet bag på ligner heller ikk det jeg har set på andre seamastere, så jeg er lidt mistænkelig over for det. er dette et af de eksempler hvor man skal holde fingerne i lommen, eller tror i lommen eller er det et godt tilbud ??

MvH Jonas
Svar
Hej Jonas og velkommen til.
Uret ligner nu ægte, dog ikke en Seamaster - så vidt jeg kan se.
At betale kr. 2.000 for et quartzur som dette er IMHO lige lovlig generøst... Med lidt mere i puljen kan du få en, netop, Seamaster med mekanisk urværk.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Hej John
mange tak for din velkomst Icon_e_smile og kat for dit svar. Joeg kigger også på en meget smuk seamaster med mekanisk værk til lige godt 4000, men jeg synes det vil være synd for sådan en ur hvis jeg brugte det til daglig. Og det er der quartzuret kommer ind i billedet Icon_e_biggrin
MvH Jonas
Svar
Min kæreste går med et 40år gammel seamaster i guld hver dag. Det kan man altså sagtens!
Svar
hej kristoffer

self. kan man gå med de gamle ure til daglig. I mit tilfælde synes jeg bare det vil være synd. Jeg nævende heller ikke at jeg tildaglig fragter mig selv rundt på MC, og i næsten alt slaks vejer. Så et ur jeg går med til daglig har et lidt hårdt liv Icon_e_smile
jeg køre iøvrigt Suzuki ls650, hvis du ikke er familier med denne, er det en encylenderet 652 ccm så det er rigtig mange rystelser iforhold til et så fin mekaniesk værk Icon_e_smile
MvH Jonas
Svar
Jeg har selv en BMW f650, så ved godt hvordan det er at kører enstamper:D Jeg har nu altid ur på når jeg kører på den Icon_e_smile
Svar
kristofferJ Skrev:Jeg har selv en BMW f650, så ved godt hvordan det er at kører enstamper:D Jeg har nu altid ur på når jeg kører på den Icon_e_smile

Lækkert at høre lidt erfaring indenfor dette enme (mekaniske ure og single bankere) jeg har ikke den store erfaring, men når man læser på anbefalingerne er lyder det som om man regner de mange vibrationer for hård kos Icon_e_smile
MvH Jonas
Svar
Jeg kører ikke motorcykel længere - men jeg rider islænder, og det byder jeg heller ikke mine mekaniske ure.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
Jette Skrev:Jeg kører ikke motorcykel længere - men jeg rider islænder, og det byder jeg heller ikke mine mekaniske ure.

Er det pga rysterlser, eller tænker du mere på grund af det støv og møg, der følger med at have med dyr at gøre Icon_e_smile
MvH Jonas
Svar
Jeps - rystelser, hårde stød, skidt, møg, vand og hestesavl.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)