Svar: 8
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Er der nogen herinde, der ved/kender en juveler eller et firma, der laver diamantcertificeringer og/eller som laver test på diamanter?
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Du kan bare sende dem til mig, så skal jeg kigge på det
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
http://www.hhornsleth.dk/stenslibning.html
Henriette er absolut OK, vidende og troværdig, anbefales varmt.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 8
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tak for tippet.
Det vil jeg prøve
•
Svar: 22
Tråde: 1
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Ellers tror jeg også nogle auktionshuse vil kunne hjælpe muligvis? De har jo af og til mange ting til salg, så det er ikke utænkeligt at de kan hjælpe med den slags.
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Ellers tror jeg også nogle auktionshuse vil kunne hjælpe muligvis? De har jo af og til mange ting til salg, så det er ikke utænkeligt at de kan hjælpe med den slags.
Den eneste seriøst auktionshus, Bruun-Rasmussen, får deres diamantsmykker vurderet af Henriette H. og de vurderer ikke diamanter, bortset fra dem som kommer ind for auktionssalg.
Hos de lidt mindre seriøse (= Lauritz.com) holdte Henriette kurser for afdelingernes ædelstensansvarlige.
Den sidstnævnte husets vurderinger er en stående joke bland sagkyndige... de holder ikke. Man bliver ikke gemmolog ved at deltage 2 dags kursus
Gå´ direkte til Henriette hvis du skal have din bling-bling vurderet og certificeret. Henriette er vist den eneste i DK som laver kommercielle diamant graderinge.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•