Omega Seamaster PO 42 mm Pre 2011
Hey,

Jeg leder efter et PO 42 mm i sort med stål lænke (den gamle model fra før 2011/12) Kigger jævnligt på de danske ur pushers sider, DBA og chrono24.

Men jeg syntes ikke der er så mange til salg i 42mm rundt omkring, er der nogen der ved om der er blevet lavet/solgt flere 45,5 mm af denne model?, Syntes altid at det er de store størrelser der er til salg.
Svar
Jeg kender ikke produktionstallene - man kan vel argumentere for både det ene og det andet - i DK tror jeg nok XL er mest efterspurgt, men der er da 42 mm oppe for salg nu og da - tålmodighed, tålmodighed Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hej Kibs

Du har ganske ret i at det er 45,5 mm udgaven der oftest er til salg, og som du også selv er lidt inde på, nok fordi det er den mest solgte model. Prøv at søge på PO her på forum, det er næsten altid XL modellen der vises frem, dog ikke undertegnede da jeg er den glade ejer af 42 mm udgaven. Har haft den gamle model og nu den nye, og har aldrig været i tvivl om hvilken størelse der passer mig bedst.
For nyligt skulle jeg fotograferes i hel figur til et tidsskrift, og her var prof. fotografen lidt bekymret og forsøgte at trække min trøje lidt ned over uret, han mente det forsøgte at stjæle billedet fra mig, så den må jo være stor nok til mine 182 cm.
Er 42 mm udgaven så mindre attraktiv som brugt, absolut nej da der ikke er så mange af dem, er de solgt ret hurtigt, har også set højere priser på dem.
Så som JohnFyn skriver hav tålmodighed, der skal nok dukke en op til dig.

Her er så min første PO som jeg havde i 7 år.
İmage
Og så den der sidder på armen lige nu.
İmage
Mvh. PHO
Svar
Tak for svarene Icon_e_smile.

Der er virkelig nogle lækre ure du har der, er lige nøjagtigt de 2 PO jeg er vild med Icon_e_smileMen jeg må væbne mig med tilmodighed.

Hvad vil i vurdere de ligger til med lænke ?, tænker 17-18000 med boks og papirer.
Svar
Kan du huske hvad den gamle model kostede som ny ?
Svar
Kibs Skrev:Kan du huske hvad den gamle model kostede som ny ?
Da jeg købte min var prisen som jeg husker det 19.700 kr. og lå på ca 26.000 kr. da den udgik.
Mvh. PHO
Svar
Takker,

Nogen der kender ham her:

[url]"http://www.chronothek.at/en/neu_im_shop/Verkauf_OMEGA_22015000_Seamaster_9410291070011.htm">http://www.chronothek.at/en/neu_im_shop ... 070011.htm[/url]
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)