Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Jeg har så den nye re 116600 i dag (desværre nåede jeg ikke at tage billeder), og der er INGEN tvivl. Det er uret for alle der har sukket efter den gamle 16600.
Ja, den er er tyk, men på forunderligvis spiller designet kanont sammen med de nyere horn, de smalle kronebeskyttere, en lænke med mere gods i og så den satinerede skive som er 'to die for'...
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Fik mit idag
-via iPhone
--
•
Svar: 35
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er simpelthen så lækkert det ur!! Stod jeg selv og skulle erhverve mig et nyt, så er der ingen tvivl om det skulle være det - skønt det er tilbage!!
Stort tillykke med det, men synes sq du er lidt nærig med billederne - sæt i gang!!
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Igen stort tillykke, Frederik - det er et fantastisk flot og harmonisk ur !!
Så det nu til morgen hos Gassan i Schiphol ved siden af Deepsea, der så ualmindelig klodset ud til sammenligning !
Bemærk prisen - € 7050 !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Og jeg som troede det var noget andet, jeg sparede op til. FEDT ur - til lykke!
Du skulle have snuppet det i Schiphol, Peter. De annonceres på chrono24 til ikke under €8000!
/Bjørn
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
bjorn_e58 Skrev:Du skulle have snuppet det i Schiphol, Peter. De annonceres på chrono24 til ikke under €8000!
/Bjørn
Havde jeg haft pengene til disposition, så havde jeg også hugget til !!!
Det er så tæt på den originale Sea Dweller, men med opdateret kasse og lænke - en virkelig klassiker, der er moderniseret uden at de har ødelagt den !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jeg kan godt lide uret, men lynetteindlægget med minutmarkering som kører hele vejen rund ligesom i SDDS, ser rodet ud. Jeg ved godt at det er for at matche ISO 6425 standarder og med reference til MilSub 5517 men kan kun sige to ting; den gør den visuelle indtryk flagrende og har ingen praktisk betydning.
Æv... (Og dog; så behøver jeg ikke at holde øje med når de første dukker op på brugtmarkedet om et-par måneder  )
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
Tio Malo Skrev:Jeg kan godt lide uret, men lynetteindlægget med minutmarkering som kører hele vejen rund ligesom i SDDS, ser rodet ud. Jeg ved godt at det er for at matche ISO 6425 standarder og med reference til MilSub 5517 men kan kun sige to ting; den gør den visuelle indtryk flagrende og har ingen praktisk betydning.
Æv... (Og dog; så behøver jeg ikke at holde øje med når de første dukker op på brugtmarkedet om et-par måneder )
Jeg forstår godt hvad du mener, men jeg er ikke enig. Jeg har ofte manglet minutmarkørerne når jeg timer noget over 15 minutter, og så gør det mig ikke noget at der er en reference til en vis model med militær-proveniens
--
•
Lidt forskellige billeder. Et egentligt review kommer senere, når uret er gået til
Et dykkerur skal døbes
--
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Jeg forstår godt hvad du mener, men jeg er ikke enig. Jeg har ofte manglet minutmarkørerne når jeg timer noget over 15 minutter, og så gør det mig ikke noget at der er en reference til en vis model med militær-proveniens
Jeg vil nu vente lidt og prøve uret live. Billederne er en sag og personlig RL oplevelse en anden. Jeg ønsker at have taget fejl. Mili-provenience er helt fin.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
|