Svar: 76
Tråde: 9
Modtaget Likes: 28 i 17 svar
Givet Likes: 81
Hej
Jeg er helt ny til denne ur-verden, og har derfor en begrænset viden om alle de skønne ure der findes. Jeg vil gerne have lidt hjælp til at finde nogle gode ure, som kan bruges til hverdag. Mit håndled er ikke så stort, så jeg vil spørge om i kender nogle flotte ure, der ikke er så store.
•
Svar: 109
Tråde: 19
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Puha, det er svært
Velkommen til i øvrigt
Hvad prisleje taler vi om? 1.500 kr? 15.000kr? 30.000 kr?
Hvilken stil går du efter? Skal det være et dykker eller dress ur? Eller noget helt andet?
De fleste nye ure er ret store i dag, men hvis du vil have et mindre ur, kan man få et gode og flotte omegaer fra 60erne.
/ras
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
At dømme ud fra dit navn går jeg ud fra at du søger noget Omega?
Hvilken stil er du til, sport, dress? Nyt eller gammelt?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Hej og tak for jeres svar og velkomsten
Som mit navn antyder er jeg omega fan og synes, at deres ure er skønne. Jeg er egentlig til både dress-ure og sportsure, så der er der ikke rigtig nogen begrænsninger. Jeg leder ikke kun efter omega ure, selvom de er flotte. Jeg leder efter et flot ur, som helst ikke skal koste en formue, men i må da godt komme op med nogle ure selvom de er dyre. Det er altid sjovt at se på ure, uanset pris.
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Hvis du tænker vintage, altså i perioden sådan ca 60'erne 70'erne er der masser af sådanne ure til salg. Det er bare at finde en brugt-forhandler et sted i nærheden af, hvor du bor. Hvis du bare gerne vil have nogle billeder at blive inspireret af, så søg på indlæg af den bruger, der hedder "Baun"; han viser ofte billeder af sine Omega'er.
Hvis du tænker i nye ure, så find den bedste urforretning i det shopping-center, som er nærmest, hvor du bor. De sælger ganske givet Omega.
Men du er altså ikke særlig præcis, så det er svært at give bedre tips.
/Bjørn.
•
Det er rigtigt, at jeg ikke er så præcis. Jeg ved vel faktisk ikke helt selv, hvad jeg søger efter.
De vintage ure som blev foreslået, synes jeg er pæne, så jeg tror, at jeg vil kigge lidt nærmere på sådanne ure.
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Hvad er dit prisleje?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Jeg vil gerne se, om jeg kan finde noget til 3000, hvis det er muligt.
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Hvad men en klassisk Seamaster 30 som denne:
[url]"http://www.dba.dk/herreur-omega-seamaster-3/id-1005481632/">http://www.dba.dk/herreur-omega-seamast ... 005481632/[/url]
Skal straks sige jeg ikke kender sælger eller standen af uret.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Det ser rigtig fint ud. Jeg tror, at jeg vil kigge lidt videre, da det jo ikke haster med et nyt ur, men mere bare er en lyst  Men mange tak for svaret.
•
|