Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
UR14
Der er tradition for et årligt træf/GTG af lidt større omfang, bedre udstyr og længere varighed - end de mere spontane og private GTG, der blomstrer op over året.
... ligeledes osse i 2014
Gennem årene, har de forskellige organisations-teams oparbejdet et overskud (lille formue), der anvendes til lokaler/bespisning og evt. mere spektakulære indslag/begivenheder...
... altså, at arrangementet for den enkelte er "omkostnings lettet".
Nedenfor et par stemningsbilleder fra UR11
Baun har på Urdebatten taget initiativ til planlægning at "UR TRÆF 2014" - og KimT har opfordret pbr c/o Geodoc til at lodde stemningen her på Urforum.
I denne tråd efterlyses derfor tilkendegivelse af, hvorvidt man vil deltage - og ligeledes hvem der er klar til at yde en indsats i arrangements gruppen.
Kom frisk fra start, og lad høre.
Med venlig hilsen - Geodoc c/o pbr
•
Svar: 67
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har på itstime , tilbudt at lægge noget arbejde i at arrangere et Urtræf , og være tovholder . Hvis der er nogle der mener at der er andre bedre emner til opgaven trækker jeg mig gerne ,(bare vi får et godt urtræf 2014) hvis der ikke er andre der melder sig , håber jeg at der vil være folk både her og på itstime der vil påtage sig ad-hoc opgaver, praktiske såvel som organitoriske.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
michael.b Skrev:Jeg har på itstime , tilbudt at lægge noget arbejde i at arrangere et Urtræf , og være tovholder . Hvis der er nogle der mener at der er andre bedre emner til opgaven trækker jeg mig gerne ,(bare vi får et godt urtræf 2014) hvis der ikke er andre der melder sig , håber jeg at der vil være folk både her og på itstime der vil påtage sig ad-hoc opgaver, praktiske såvel som organitoriske.
Hej Michael
Jeg synes, at det er en fortræffelig ide at forsøge at genoplive den gamle tradition med et årligt Urtræf !!
Og hvis du allerede er frisk på at være tovholder, enten assisteret af andre eller i samarbejde med andre, så er det blot endnu bedre - lad os se, om ikke der kan findes tilslutning til ideen herinde og endnu bedre, om ikke der melder sig nogle stykker til at være med til at arrangere !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Hej Peter jeg er frisk  håber også at der er nogle der melder sig ,både herfra Urforum og fra Itstime . og alle former for hjælp er velkommen og værdifuld om det er, gode ideer , praktisk hjælp under og op til , tryk af div eller andet , mvh Michael
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Super ide! Jeg ville gerne hjaelpe, det er dog en smule besvaerlig fra Tyskland. Hvis man kunne overtale jer til at koere til Als: Hotel Baltic i Hoeruphav kunne jeg anbefale. Ellers synes jeg den lokation vi havde sidst var ogsaa i orden - Fyn ligger maaske bedst. Hvad med
Comwell Hotel Kongebrogaarden
Kongebrovej 63
5500 Middelfart
Hvis det bliver et privat sted, kommer jeg gerne og hjaelper til med at berede mad  .
Hilsen,
Olof
Skift ur, når du står op!
•
Super at der er andre der vil arrangere/hjælpe. Jeg må Lige skynde mig at skrive at hvis jeg er tovholder/medarrangør er alt mit netværk/forbindelser og muligheder her på sy´fyn (svendborg ) og derfor giver det for mig mest mening ,at arrangere det her .
Men hvis der er andre der kunne tænke sig at arrangere / har gode forbindelser eller andet ,er det fint med mig. Jeg gemmer gerne kræfterne til 2015-16 .(hjælper selvfølgelig gerne med hvad jeg kan) det vigtigste som jer det er : et kanon Urtræf 2014 i samarbejde og på tværs af de 2 Urfora.
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Til info står der ca. 12.000,- gode danske kroner på "bogen" (overskud fra sidste UR11 på Nyborg Strand) - så nye "arbejdsbier" kan komme godt fra land med UR 14
Til Michael: Jeg bor også i Svendborg og var med i arrangementskredsen om UR11 i Nyborg. Jeg vil gerne deltage i UR14 og kan også godt lægge et par timer i UR14, men overlader gerne pladsen til nye kræfter
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
John ,Jeg synes det er rigtig fint med erfarne kræfter . der er er 2 mere der har meldt sig så det skal nok blive fint.
(Jeg tænker at sidde på hænderne resten af ugen , og se om der er nogle indvendinger imod sted osv, eller bedre forslag)
•
Svar: 256
Tråde: 11
Givet Likes: 1
Jeg er SÅ klar!!!
Det er et par år siden jeg har været med til en god gang urrally, og det kunne være så fedt, hvis 2014 blev det en kæmpe succes!
At der er ItsTime medlemmer og urforum medlemmer, der får del i den opsparing kan ikke gøre nogen noget, så længe det kommer arrangementet til gode! Det er rally'et, der er det vigtigste - ikke enkelte tidligere deltagere...
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Halløjsa derude.
Jeg er absolut klar til et UR14.
Jeg vil som minimum medtage mine ure, og er der andet jeg kan bidrage med - kommer lidt an på hvad der bliver af opgaver.
Måske indsamle tilmeldinger og penge - jeg ved det ikke.
Hvis der er noget jeg kan bidrage med er jeg frisk.
Vi trænger til et ordentligt UR14 og jeg ser frem til det.
Og håber at datoen ikke rammer ind i noget ser ikke kan vente eller flyttes.
De bedste hilsener
Loncar
•
|