Første Omega Speedmaster ur, godt eller skidt køb ?
Hej kære forum

Jeg har læst lidt med på sidelinjen et stykke tid, og nu har jeg endelig fået købt mit første Omega ur.

Det blev til et Omega Speedmaster Automatic, og ja ved godt, at mange af jer vil mene det ikke er et "rigtigt" Speedmaster Icon_e_smile
Men har valgt at købe dette til en begyndelse inden jeg måske senere køber et "rigtigt" Speedmaster.

Fik et brugt til cirka 7.000 kr. Hvad siger i til købet er det helt skidt ?

[url]"http://www.ebay.co.uk/itm/H0588-Omega-Speedmaster-Automatic-Chronograph-Most-Sold-Omega-Model-In-The-World-/400632384567?nma=true&si=TtR2ShlIdxM0IwVIoaAG1kAWE20%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557">http://www.ebay.co.uk/itm/H0588-Omega-S ... 7675.l2557[/url]
Svar
Det ser da fin ud og prisen er helt klart i den lave ende også for den model.

Jeg hører så i øvrigt til dem der synes det er et herligt ur og en fin repræsentant for Omega Speedmaster. Jeg finder nemlig den almindelige model lidt for stor. Jeg har ejet et par stykker, men brugt dem for lidt fordi de er lidt store efter min smag.

Reduced har en fin størrelse og stadig det helt rigtige udtryk, med plexi osv.

Tillykke med købet.

vh baun
Svar
Tak Icon_e_smile Glæder mig også til at få det på håndledet.
Svar
Stort tillykke med din Speedmaster - det er i mine øjne et rigtigt flot ur Icon_smil

Og prisen synes jeg faktisk ikke, at der er noget at sige til, hvis det er i god stand. Jeg indrømmer dog, at jeg ikke har noget klart billede af, hvad denne model normalt handles til.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det var da et herligt første ur:)

Stor tillykke.

Og mht størrelsen så tror jeg ikke du bliver ked af det. Det er noget fis at ure altid skal være så kæmpestore:). Mine ure er sjældent mere end 35 mm og der er ikke blevet råbt efter mig på gaden endnu.

/ras
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)