Er han blevet træt af dem?
Dela Skrev:-og vigtigere, han er inden for EU's grænser Icon_naugthy
Ja, det er ikke en uvæsentlig faktor.
En billig flybillet og et lækkert ur med hjem Icon_party
Svar
Truyn går da amok Icon_e_wink
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Hedegaard Skrev:Ganske interessant! Men havde jeg haft pengene til alle disse ure, havde jeg nok fra start eller bare halvvejs gået efter noget lidt mere spændene indenfor Panerai-verdenen og ikke bare købt en masse "almindelige" (skrevet med et smil på læben) Pams...

Oftes når folk viser disse store samlinger plejer der, at være bare en lille rød tråd, men her ligner det blot, at han har forsøgt at samle alle nutidige pams Icon_cool 80-90% af urene er nogen du såen relativt nemt, kan gå ud og købe...

Icon_+1
Svar
Enig med Simon (Hedegaard) i at det nærmere ligner et ophørsudsalg i den lokale Panerai butik, end en samling der er opbygget med passion og sans for detaljer (læs: Rød tråd). Ser ud som om han bare har købt ALLE nye modeller der dukkede op siden 2005 ca. og spædet op med alt muligt andet. Dermed ikke sagt jeg ikke er inponeret alligevel, men nærmer pga. omfanget. Jeg spørger mig selv hvorfor man køber SÅ bredt og vildt ind, hvis man også har en masse sjovere (set fra en paneristis synspunkt) i samlingen?

Der er nu en 3-4 modeller jeg godt gad eje. Har altid haft et soft spot for AMG Chrono'en PAM 108, som var det aller første Panerai jeg faldt for som spæd ur-entusiast. Det var vel i 2001/2002 inden det gik helt amok, men kan huske det kostede en formue omkring 35-40 k dengang Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Hvordan kan man sælge som nye, hvis man har monteret andre remme på urene?

Er det bare mig?
Svar
Det har du som sådan ret i, men jeg må indrømme at det på ingen måde ville betyde noget for mig, hvis der var et ur jeg var interesseret i.
Svar
Hold da op en vild samling pams, den samlermani må have kostet en formue;). Men alt tyder jo på at penge ikke har været det store problem, indtil nu måske?

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Black Seal Skrev:Hvordan kan man sælge som nye, hvis man har monteret andre remme på urene?

Er det bare mig?

Tror måske bare han har monteret en anden rem, da den oprindelige måske ikke lige visuelt spillede, men aldrig har haft uret på armen. De fleste panerister kender vist til remskifte fænomenet hvor der ryger det ene og andet på uden uret faktisk kommer ret meget på armen Icon_e_wink Men blot et gæt.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:
Black Seal Skrev:Hvordan kan man sælge som nye, hvis man har monteret andre remme på urene?

Er det bare mig?

Tror måske bare han har monteret en anden rem, da den oprindelige måske ikke lige visuelt spillede, men aldrig har haft uret på armen. De fleste panerister kender vist til remskifte fænomenet hvor der ryger det ene og andet på uden uret faktisk kommer ret meget på armen Icon_e_wink Men blot et gæt.

/Mads

Ja, men mit spørgsmål går jo på om uret stadig er nyt, hvis man har pillet og skruet på det?
Svar
Black Seal Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:

Er det bare mig?

/Mads

Ja, men mit spørgsmål går jo på om uret stadig er nyt, hvis man har pillet og skruet på det?

Ikke efter min mening... Når man modtager et ur, skifter rem , fjerner tacks etc. er uret efter min mening "brugt" og skal defor sælges under denne kategori..
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)