Omega Automatic Seamaster de Ville - renovering
Hej,
Jeg har 2 stk Omega Automatic Seamaster de Ville med guld / stål fra 60'erne.
Jeg kunne godt tænke mig at få det ene eller begge renoveret da de har lidt problemer med knappen til at stille dem på, når jeg skal trække ud for hurtigt datoskift og desuden taber de lidt.
Er der nogen der kender nogen der laver sådan noget? og er der nogen der har en ide om hvad det må forventes at koste?
m.v.h.
F.P.
Svar
Hej Finn

Det er et forholdsvis simpel opgave med at få uret renset og smurt, forudsat at der ikke skal nogle reserver dele til så er næsten enhver lokale urmager egnet til det. Skal der bestilles nogle dele er de fleste også egnet. Er du i Jylland er urmager Halse i Horsens et godt bud og er du i Kbh. område er mit bud Svajts urmageri på Nørrebro med Bo Mølbak (Østerbro) og Jørgen Krognos (Frederiksberg) som alternativer. Prismæssigt skal du forberede dig på ca. 1000 kr. pr. ur og opefter kommer an på hvor meget der skal laves og af hvem.
Svar
Hej Finn og velkommen til Urforum.dk Icon_smil

Dejligt, at der kommer nye brugere af siden til - jeg håber, at du vil få stor glæde af at være herinde og ser frem til, at du også vil dele nogle af dine ur-relaterede erfaringer med os. Et par billeder af dine fine Seamaster De Ville .......... eller endnu bedre et sæt før/efter billeder vil være særdeles velkomne !! Icon_e_smile

Jeg kan ikke tilføje noget til, hvad dwindler har givet af anbefalinger - det er de samme urmagere, jeg ville have anbefalet dig.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)