21-02-2013, 01:05 PM
Har siddet og skrevet praktik rapport i denne uge med min læsemakker, og hun har arvet dette ur efter sin farfar som tidligere har brugt det hver dag i sit arbejde som møbelsnedker... så uret er godt brugt, men har ligget stille i en skuffe de sidste 20 år og nu har hun altså fået det
Hun kender til min store interesse for ure og har måske endda vækket en lille bitte interesse i hende... hun kunne godt tænke sig, at vide lidt mere om det hun har arvet!? Så håber der er et par vintage nørder som kan hjælpe... her kommer jeg lidt til kort (Hun er dog godt klar over, at det ikke er en guld-skat hun har fået, men det er heller ikke så vigtigt!)
Hun kender til min store interesse for ure og har måske endda vækket en lille bitte interesse i hende... hun kunne godt tænke sig, at vide lidt mere om det hun har arvet!? Så håber der er et par vintage nørder som kan hjælpe... her kommer jeg lidt til kort (Hun er dog godt klar over, at det ikke er en guld-skat hun har fået, men det er heller ikke så vigtigt!)
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)