Panerai service
Hejsa

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig, med at henvise til et sted i Jylland hvor man kan få lavet service på et panerai 111. Eventuelt oplyse en ca pris Icon_e_biggrin

/kim
Svar
WOW Icon_e_surprised

En post på Panerai forumet!? Det er første gang i over en måned!

Dit spørgsmål er forøvrigt besvaret kun to posts forneden i tråden om 176. Det er samme meget simple urværk som alle uddannede urmagere burde kunne lave for dig for 1-2k hvis der ikke er sket store skader.

Velkommen til - bliv ved med at bidrage men lad os sove i fred herinde.
Svar
Stinger Skrev:WOW Icon_e_surprised

En post på Panerai forumet!? Det er første gang i over en måned!
... ja jeg blev sgu da osse forskrækket Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised

Stinger Skrev:Dit spørgsmål er forøvrigt besvaret kun to posts forneden i tråden om 176.
Det er samme meget simple urværk som alle uddannede urmagere burde kunne lave for dig for 1-2k hvis der ikke er sket store skader.

Velkommen til - bliv ved med at bidrage men lad os sove i fred herinde.
Uanset bemærkninger om søvnafbrydelser - Velkommen til, og fortsæt endelig med "forskrækkelserne" Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Mange tak for svaret. Jeg har kigget lidt på, og fundet frem til at Poul halse skulle kunne klare opgaven Icon_e_smile

/kim
Svar
Må man spørge om hvad Halse skulle have for det?

Jeg var inde ved Klarlund med mit og et service med skift at fjeder og polering lå på ca. 3000
Og så går der en måneds tid.
Svar
Har hørt at Poul Halse er manden for dette job!

Er der nogen der kan fortælle mig om værket er en reproduktion af et Cortebert 616 eller er det et Unitas der skal ligne et Cortebert 616?
Er Cortebert 616, 618 og 620 forgænger for Unitas 6497?

Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)